zaterdag, juli 04, 2009

Borat in de Tour de France

Destijds heb ik het niet gezien, maar twee jaar geleden rende Borat mee in de Tour.

Labels: , ,

13 Reactie(s):

Blogger François schreef...

Nou, dat is wel een gedenkwaardig optreden:-)
Dit jaar wordt het Bruno wellicht, die roept: "Lance, darling, you defintely need a handbag on these long trips, try the Birkin".

5/7/09 06:42  
Blogger vaee schreef...

Een ding is duidelijk, hij is in ieder geval niet van de bevoorrading.
Misschien dat hij hier hij denkt, de airodynamische outfit voor de toekomst te kunnen introduceren.
Maar dat gaat niet altijd op zie:
http://www.naardeklote.com/modules.php?name=News&file=article&sid=771

5/7/09 12:42  
Blogger vaee schreef...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

5/7/09 12:54  
Blogger Simone schreef...

Er staat ons volgend jaar in Rotterdam wat te wachten...

5/7/09 20:07  
Blogger vaee schreef...

Simone wat ben je van plan. Wil je vast een stukje van de sluier of rok op tillen.=))

5/7/09 20:16  
Blogger FvdA schreef...

Het wordt vast geweldig, de Tourstart in Rotterdam, gewoon omdat het in Rotterdam is:-) En wieweet maakt onze eigen Marlies Dekkers wel van die stoere dingetjes zodat we als Borat schaars gekleed maar fraai gestyled naast het peloton kunnen rennen. Al meld ik me daar om moverende redenen meteen even voor af.

5/7/09 21:37  
Anonymous Anoniem schreef...

Tjee, we zijn weer op niveau. De correspondent -na vele artikels zonder enige reaktie onzerzijde- raakt vast de kluts kwijt door dit melige gedoe. Waar moet het heen met zijn aanhangers...

Ik dacht eerder aan Francois als rasechte Rotterdammer in een hippe gele Bjorn Borg bungee springend van de erasmusbrug. En de Correspo, speciaal voor de gelegenheid overgevlogen uit Parijs, in bolletjes Borg met een epo blik rennend achter de raboploeg aan. En dan om 22.30 uur Mart Smeets in een tanga op terras aan het water met als gast Vaee in een spannende Marlies Dekkers(dit om ORBLOGGER tegemoet te komen, uiteraard :-)
Zo we zijn er weer.

Simone

5/7/09 22:40  
Blogger François schreef...

Simone, je fantasieen zijn geweldig. Ik vind het ook wel jammer als er op de verhalen van de Correspondent niet zoveel gereageerd wordt. (Hint: dat verhaal met zijn eigen statieportret, daarop had ik van de vrouwelijke fans toch wel meer reactie verwacht, zou leuk zijn & goed voor zijn ego).
Onbedoeld stond er orblogger onder mijn vorige bijdrage, een lang geleden gemaakt voorbeeldje van een blog voor bedrijfscommunicatie achtervolgt me en dan gaan google en de cookies in elkaar zitten en krijg je foute signaturen.
Zullen we die nu al legendarische toerstart in Rdam maar in tenue de ville gaan doen? Scheelt ook een hoop gedoe voor de persoon die Mart Smeets een eigen kledingrek meegeeft voor zijn Tour-producties.
By the way: voor de vaste lezers en echte fans van dit blog: 26 juli nadert, het aftellen is begonnen....

6/7/09 09:16  
Blogger François schreef...

Hora est! er is een cover en dus een titel (die goed te onthouden is) en een uitgeverij (wiens website niet helemaal jofel functioneert) maar die maatschappelijk relevante non-fictie zegt uit te geven, dus we weten al weer meer. Nu nog wachten tot september, als de Correspondent ongetwijfeld bij DWDD aanschuift. Of - maar dat is erger- dat Ivo Niehe bij m langs gaat.

7/7/09 10:18  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Haha, Ivo Niehe is welkom hoor... Bizar inderdaad dat je via Balans bij Querido uitkomt. Maatschappelijk relevante non-fictie it is!

7/7/09 18:44  
Blogger Simone schreef...

Het lijkt wel een Bal Masqué (prachtig boek)en speelt zich (eveneens?) af in Parijs. Ik kan n.l. niets vinden op de website van Querido. Ik begin aardig nieuwsgierig te worden, maar begrijp dat ik me voorlopig tevreden moet stellen met La Photo de L'Auteur de l'été 2009.

9/7/09 00:24  
Blogger François schreef...

Simone, er is hoop, op de site van Selexyz vind je al deze informatie: "in parijs-beemen, o. van, Ingenaaid | 256 pagina's, nog niet verschenen, reserveer dit boek."
Het gaat volgens die opgave slechts 17,95 kosten, wat een in Reviaanse termen katholieke prijs is.
En anders wachten tot onze Correpondent verschijnt bij Ivo Niehe, al sinds decennia regerend wereldkampioen 'Vragen naar de bekende weg'.

9/7/09 09:17  
Anonymous Anoniem schreef...

Goed gevonden! Bedankt.
Nog even en de Correspondento kan niets meer geheim houden. De tol van de roem noemt men dat meen ik. Ik heb voor de zekerheid even op You Tube gezocht naar een filmpje waar de eerste getypte woorden te vinden zijn.

Simone

9/7/09 13:12  

Een reactie posten

<< Home