vrijdag, mei 04, 2007

In de blije neger (2)


Ik kan me voorstellen dat er enige verkiezingsmoeheid toeslaat. Daarom iets heel anders. Een jaar geleden berichtte ik al eens over een affiche met de tekst 'In de blije (of vrolijke) neger'. Vriendin Evelien Bartman maakte er destijds met mijn hulp een filmpje over, dat ertoe bijdroeg dat ze werd toegelaten tot de masteropleiding mutimediale journalistiek aan de Universiteit van Amsterdam. Stefan de Vries was zo vriendelijk het te monteren. Ik vond het filmje laatst terug op internet, helaas zonder ondertitels. Wat vinden jullie, kan het blijven hangen of niet?

Labels: ,

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Hihihi!! Wat een succes, het staat nog ergens op internet!

Ik zeg: laten hangen.

11/5/07 12:49  

Een reactie posten

<< Home