zondag, oktober 19, 2008

Sarkozy bestolen

Ik verkeer in hoog gezelschap. Recentelijk plunderde een onverlaat in Milaan drie keer € 250 van mijn rekening, waarschijnlijk met een gekopieerd bankpasje en een afgekeken pincode. Sarko overkwam waarschijnlijk hetzelfde. Het zou bij hem om kleine bedragen gaan, maar de dader(s) is/zijn nog niet gevonden, ook al zijn de hoogste instanties ingeschakeld.
Hulde overigens aan mijn bank, die het geld binnen enkele dagen zonder tussenkomst van ingewikkelde paperassen terug heeft gestort.

Labels: ,

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Wow wat een spannend verhaal:-) Aan de foto te zien word je voor al die stukken in de kranten in NL cash uitbetaald...Komt er dan om de zoveel weken/maanden een meneer met een koffertje met geld naar Parijs? Lekker nostalgisch.
Persoonlijk zou ik mezelf niet durven (en eigenlijk ook niet willen) vergelijken met Sarkozy. Maar gezien je onthullingen in dit artikel verkeer ik -als klant bij de Postbank- toch ook wel weer een beetje in Hoog Gezelschap. In a way...

19/10/08 16:02  
Blogger vaee schreef...

Ik heb alleen een lederen zitbank.
Heb er geen moeite mee, als andere mensen zo af en toe daar eens gebruik van maken.

19/10/08 16:42  

Een reactie posten

<< Home