maandag, december 01, 2008

Verkiezing: lelijkste plek van Frankrijk

PhotobucketEuralille, goeddeels van onze eigen Rem Koolhaas, behoort tot de genomineerden. Foto: Panox Photo

Drie internetlichtjaar geleden kwam ik met de oproep of jullie lelijke plekken in Frankrijk wilden nomineren. Nu kan er dan eindelijk gestemd worden, in de rechterbalk. Morgen plaats ik foto's van de plekken.

Labels:

8 Reactie(s):

Blogger François schreef...

Wow het is nu al rete-spannend. De kerncentrale en de fondation Vasarely staan nog 1-1. Leuke poll-site trouwens, waar de balkjes geanimeerd aan het bewegen gaan als je de uitkomst wil bekijken.
Als iedereen nu gewoon op zijn/haar eigen eerste voorkeur stemt blijft het adembenemend. Ik blijf hopen voor de Correspondent hopen dat mijn suggestie wint want dr zijn nauwelijks leukere steden in Frankrijk dan Aix-en-Provence.

1/12/08 20:44  
Anonymous Anoniem schreef...

Misschien mis ik iets, maar kan ik ook ergens de genomineerden op een rijtje zien?

1/12/08 20:50  
Blogger Simone schreef...

20:50 Twee reacties.
Twee maal gestemd, waarvan de eerste stem door mijeerder op de avond.
Of Francois, of Carl heeft nog niet (!) gestemd.

1/12/08 23:14  
Blogger Rene Smit schreef...

Waar zijn al die troosteloze flats rond Parijs???

2/12/08 00:50  
Anonymous Anoniem schreef...

@ Simone:
Nee, ik wacht op het overzicht. Jij hebt al wel gestemd, dus blijkbaar heb jij wèl alle concurrenten in beeld?

2/12/08 09:17  
Blogger Hazkan schreef...

Ik wacht vol spanning op de foto's...

2/12/08 10:25  
Blogger emile schreef...

Roubaix en Toulon zien er inderdaad allerbelabberdst uit, maar ik ken ook het uitzicht de andere kant op bij het Parc André Citroën en houd het dus enigszins chauvinistisch (teken van integratie) en met opgeheven hoofd (idem; vooral indien gepaard gaand met de zinsnede "tegen beter weten in") bij mijn nominatie.

2/12/08 11:36  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Bij 100 stemmen roep ik een winnaar uit. Die moet wel met minstens twee stemmen verschil winnen. We zitten nu op 81 stemmen en het is een nek-aan-nekrace tussen Toulon en de kerncentrale (16), met als gevaarlijke outsider Roubaix (14). Spannend...

23/12/08 10:22  

Een reactie posten

<< Home