vrijdag, april 24, 2009

Paris selon Gregoire: Echec et mat

PhotobucketFoto en copyright: Emile Gregoire. Creative Commons not valid. Meer foto's op de website van Emile Gregoire.

Ik vermoed in de Jardin du Luxembourg, al zou ik niet direct weten waar. De Fotograaf kan vast duidelijkheid geven.

Labels:

3 Reactie(s):

Anonymous Qstel schreef...

Is dat echt Djibril Cissé???

De stelling op het bord is niet zo heel duidelijk te zien, maar wit lijkt de partij nogal onorthodoxe geopend te hebben.

24/4/09 15:33  
Blogger emile schreef...

De Correspondent heeft gelijk: een atypische schaker in le Jardin du Luxembourg.

Wie het was, daar heb ik nooit bij stilgestaan dus ik heb Monsieur Cissé maar eens gegoogled en het zou 'm zo maar eens kunnen zijn. Het zou niet de eerste keer zijn dat per ongeluk een beroemdheid een foto opsiert. In Parijs is alles mogelijk...

24/4/09 17:55  
Blogger Gertjan schreef...

Pracht foto. De twee zichtbare heren zijn natuurlijk perfect. Maar die hand van de speler rechts intrigeert ook heel erg. Tevreden over z'n laatste zet denk ik. Of zou hij net op het punt staan te gaan zetten?

24/4/09 22:43  

Een reactie posten

<< Home