zaterdag, april 11, 2009

Wat staat er op de foto? (78)

PhotobucketFoto: Olivier van Beemen

Waar was ik eergister?

Labels:

10 Reactie(s):

Blogger François schreef...

Beaurain. Na honderden foto's van eglises, gothique, fortifie, fortification en meer van die wetenschap waar een mens niks aan heeft, kom ik dan maar uit op Beaurain. Ik zag een foto die dr enigzins op leek. Een toren en 4 subfriemels en bijgebouwtjes enzo. Het is allemaal pro forma natuurlijk want nu komt Gertjan gewoon met het juiste antwoord en of anders Simone, of beiden.
Ik speel voor: Beaurain, eglise gothique. En anyway allen Zzzwajeu Paakues.

11/4/09 17:38  
Anonymous -paul schreef...

Grenoble. Église St-André.
Tenminste, vraag niet waarom, maar daar doet hij me heel sterk aan denken.

12/4/09 00:16  
Blogger Gertjan schreef...

Merde. Weer een kerk. Dat doet ie alleen omdat ik zei niet zo in kerken te zijn. Waar is dit nou weer. Vage herkenning. Streepje paul lijkt me niet goed. Dan zou Carl ons al verrast hebben met een snelle oplossing. Dat wordt zoeken.

12/4/09 01:24  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Beaurain is tot nog toe het dichtstbij.

13/4/09 09:51  
Anonymous Mark schreef...

PAAAF!! Stop de klok! Calais, église Notre Dame?

13/4/09 21:46  
Blogger François schreef...

Mark, ik wou nog eens een poging wagen in de buurt van Beaurain maar een snelle check levert op dat je in elk geval visueel gewonnen hebt. Maar of dat ook intellectueel zo is, maakt het Hoofd Kerkfoto's uit.

13/4/09 22:06  
Anonymous -paul schreef...

Het is inderdaad een fraaie replica van mijn geopperde suggestie. Desalniettemin vermoed ik dat de correspondent akkoord gaat, aangezien de vraag was: Waar was ik eergister?

14/4/09 00:48  
Blogger Simone schreef...

Ik gok (heb dit keer weinig tijd om intensief te zoeken) op Normandie.

16/4/09 12:49  
Blogger Gertjan schreef...

Calais lijkt me goed.
Gefeliciteerd Mark.

16/4/09 23:28  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Haha, Gertjan neemt nu ook al de rol van de jury over. Dat is natuurlijk niet echt de bedoeling in een bananenrepubliek. Maar gelijk heeft hij wel. Gefeliciteerd Mark!

16/4/09 23:48  

Een reactie posten

<< Home