donderdag, juni 08, 2006

Jaques Bompard: prins van Oranje

Zojuist heb ik de nieuwste Prince d'Orange geïnterviewd voor Knack. Er is een goede kans dat het Vlaams Belang later dit jaar een aantal gemeenten zal veroveren en ik bekijk in Orange wat die gemeenten te wachten zou kunnen staan. De stad staat namelijk al elf jaar onder leiding van Jacques Bompard, voormalig lid van het Front National (FN). Kort geleden stapte hij over naar de Mouvement pour la France (MPF) onder leiding van Philippe de Villiers. Hij ontmoette al meerdere malen VB'ers, "mensen met gezond verstand, net als ik". Zodra het verhaal, waarin ook Maxima en Willem-Alexander een bescheiden rolletje spelen, verschijnt, zal ik een bericht plaatsen.

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

aangezien ik als freelance-journalist het kroonprinselijk paar op de voet volg, ben ik natuurlijk reuze nieuwsgierig naar je verhaal. Stuur je me tzt een berichtje? kinderkamerkunst@hotmail.com

26/6/06 14:06  

Een reactie posten

<< Home