woensdag, juli 26, 2006

Te heet...

... om te bloggen.


Parijs, Place Maubert-Mutualité. Overal in de stad geeft de gemeente Parijs aanwijzingen om het debacle van 2003 te voorkomen, toen tijdens de hittegolf zo'n 15.000 doden te betreuren vielen. Hier: Hittegolf. Ouderen en kwetsbare mensen. Zoek plaatsen met airconditioning op. Foto: Olivier van Beemen

Labels:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

die kerel met dat zakje daar, dat ben ik. ooit was ik kwiek en jong, was ik binnen 10 minuten in de metro, en was ik binnen een goed half uur op mn werk. nu ben ik gestopt met werken, en doe ik het rustig aan. het hoogtepunt van mijn dag is als ik tomaten ga halen op de hoek, en ik 2 uur later weer thuis ben.

het is g e w o o n t e heet! kunnen we niet even allemaal voortijdig met pensioen?

27/7/06 14:59  

Een reactie posten

<< Home