vrijdag, maart 09, 2007

Wat staat er op de foto? (26)

Foto: Olivier van Beemen

Een lastige, vermoed ik. Op welk lief stationnetje heb ik deze twee oude dieseltreintjes (michelines) op de kiek gezet? Om het extra moeilijk te maken heb ik de aanduiding van de regio weggelaten. Spelregels en prijs: hier.

Eerdere foto's:

Labels:

5 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Volgens mij kan ik in de voorruit van die ene trein nog net Lyon Saint-Paul lezen...

9/3/07 23:35  
Blogger flashstef schreef...

Is dit het Grand Central Station van Bastia wellicht?

11/3/07 23:06  
Anonymous Anoniem schreef...

C'est Lyon Saint-Paul, ik ken het, ben er zelf geweest....

Leuk detail: de perronkap is redelijk oud, in een aantal films heeft het als decor gedient

12/3/07 14:31  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Shit, die ruit had ik zelf niet gezien. Félicitations Semprini !

Het is inderdaad een filmgeniek station, verborgen in een woonwijk met een paar treintjes die naar bestemmingen vertrekken waar volgens recent wetenschappelijk onderzoek zelfs 98 procent vd Fransen nog nooit van gehoord hebben.

13/3/07 16:01  
Anonymous Anoniem schreef...

Wat is knarsetanden in het frans....

13/3/07 21:57  

Een reactie posten

<< Home