zaterdag, mei 12, 2007

Het Franse lied: Fatals Picards - L'amour à la française


Snel een extra editie van Het Franse lied, de rubriek die Franse muziek populair gaat maken in Nederland. Vanavond is het namelijk het Eurovisie Songfestival. Als ik me niet vergis, stuurt Frankrijk voor het eerst een - min of meer - Engels liedje in. Of de Fatals Picards de overwinning na dertig jaar weer eens naar Frankrijk kunnen brengen, betwijfel ik. Songtekst bij de reacties.

Het Franse lied:
Noir Désir - Le vent nous portera
Alain Souchon - Le baiser
Cali - C'est quand le bonheur ?

Labels: , ,

1 Reactie(s):

Blogger Olivier van Beemen schreef...

Remember, jolie demoiselle
The last summer, nous, la tour Eiffel
I remember comme tu étais belle
So beautiful with your sac Chanel
Sur les ponts de la Seine
Let's do it again, again, again, again
You gave me a rendezvous
What is it, what is it?
Je le chercher à toi, dans les rues
Je ne suis pas venir car tu ne l'es plus
Je le regarde partout, where are you?
My heart is bleeding, oh I miss you
L'amour à la française
Let's do it again, again, again, again
You gave me a rendezvous
Et je cours, je cours, je cours
I've lost l'amour, l'amour, l'amour
Je suis perdu, here without you
And I'm crazy, seul à Paris
Je, tu le manque, sans toi I can't
Et sous la pluie, I feel sorry
Champs-Élysées, alone, la nuit
Le Moulin Rouge, I feel guilty
Et le soleil est plus brûlant que les oiseaux
Et dans le ciel, I miss you so
A souvenir, a rendezvous
Des fleurs, des fleurs, des fleurs for you
Je, tu le manque, sans toi I can't
Et sous la pluie, I feel sorry
Je suis perdu, here without you
And I'm crazy, seul à Paris
I remember, jolie demoiselle
The last summer, comme tu étais belle
I remember, nous, la Tour Eiffel
So beautiful with your sac Chanel
L'amour à la française
C'est que je t'aime, je t'aime, je t'aime, je t'aime
I give you a rendezvous

12/5/07 20:08  

Een reactie posten

<< Home