zaterdag, juni 14, 2008

SDF af

Er is sinds een paar uur een einde gekomen aan mijn korte SDF-bestaan. Bon, ik logeerde twee weken bij vrienden die een fraai optrekje hebben pal naast de Eiffeltoren, dus zo erg was het allemaal ook niet.
Maar nu heb ik weer een domicile fixe, dat is toch fijner. In de Marais dus. De eerste falafel is reeds verorberd. Het was even zoeken op de sjabbat, maar vlak na broodjeswinkel Finkelsztajn aan de Rue des Rosiers vond ik een geopende falafeltent. En niet zo maar een, maar the best of the world, zoals op de etalage stond te lezen.
En de 4-1 van gisteren dreunt ook nog lekker na. Uw correspondent is een gelukkig man.

Foto: rsepulveda

Labels: , ,

3 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Mooi! en als over een paar weken Sacha Finkelsztajn als je de winkel binnenstapt al weet wat je wilt hebben, ben je echte helemaal thuis in je buurt. Veel plezier!

14/6/08 22:04  
Blogger Simone schreef...

Gelukkig. Het is je gegund. Fijne tijd gewenst in de nieuwe enclave!

En in die winkel kan je vast ook van die rare gele stempelkaarten, die ze nu ook tijdens de voetbalwedstrijden uitdelen, inwisselen voor lekkere koeken.

14/6/08 22:21  
Anonymous Anoniem schreef...

Lijkt me een bijzondere buurt. Je valt er waarschijnlijk wel op, dus ze kennen je er zo. Voor fransman kun je -qua uiterlijk- al haast niet doorgaan maar voor lid van het oude volk zullen ze je zeker niet aanzien.

16/6/08 23:03  

Een reactie posten

<< Home