vrijdag, juni 13, 2008

Fransen en voetbal: een verstandshuwelijk

De lange arm der wet waagde gisteren weliswaar een laffe poging mijn programma te verstoren, toch maakte ik een verhaal over de beleving van voetbal in Parijs en in Frankrijk. Houden Fransen eigenlijk van voetbal? Daar lees je vandaag over op (jawel) de voorpagina van Het Financieele Dagblad of hier.

Allez les bleus. Foto: eo7817

Labels:

3 Reactie(s):

Blogger Arjan Tupan schreef...

Goed stuk. inderdaad weinig blauw op straat hier in Parijs (behalve dan het blauw van de lange armen). Maar ik merk op mijn werk toch wel dat het heel erg speelt. Als enige Nederlander, en bovendien net nieuw aangekomen, wordt ik toch meermalen per dag aangesproken op de wedstrijd die nog komen gaat.

13/6/08 10:26  
Anonymous Anoniem schreef...

Helemaal mee eens! Grappig trouwens, ik heb gister ook net net een stukje over voetbal in Frankrijk (en Duitsland) geschreven op de volkskrant-reizen pagina:
http://www.volkskrantreizen.nl/correspondent/vanderzee/artikelen/bitterballen_en_gunter_ne

13/6/08 16:35  
Anonymous Anoniem schreef...

e/artikelen/bitterballen_en_gunter_ne

13/6/08 16:40  

Een reactie posten

<< Home