zaterdag, november 01, 2008

Parijsblog -> Chicago

Photobucket
Een voorspoedige vlucht die een halfuur te vroeg landde, geen rij bij de paspoortcontrole, geen onvriendelijke immigration officer: de VS verbeteren al in de afwachting van de verlosser Obama. Sinds gisteren ben ik in Chicago, en dinsdag probeer ik in het Grant Park te zijn, waar (hopelijk) de grote overwinningsceremonie zal plaatsvinden. Ik schijn echter niet de enige te zijn.
Parijsblog houdt even twee weekjes vakantie in de VS. Milwaukee, Holland (Michagan), de Niagara Falls en NYC staan verder op het programma. Als ik geïnspireerd ben en - net als hier - vaker gratis Wifi heb, laat ik meer van me horen.

Labels:

3 Reactie(s):

Blogger François schreef...

Wow, lekker dicht op het nieuws zo, zij het in de inmiddels welverdiende vakantie. Ik hoop op genoeg tijd en genoeg gratis Wifi (de Correspondent blijft een echte Hollander:-) om de lezers hier af en toe een update te geven van de USA-avonturen. Veel plezier in Chicago!

1/11/08 16:48  
Blogger Simone schreef...

You are asking me to believe these words?
Geen kredietcrisis in de Corresponent z'n portemonnaie?
Have a nice trip and a lot of fun!

1/11/08 17:10  
Blogger Carl schreef...

Vergeef mij op voorhand mijn betweterigheid, maar een correspondent is volgens mij nooit met vakantie maar wel dikwijls op reportage, of anders op studiereis. Vakantie is voor het lezende volk dat aan zijn lippen hangt om te vernemen wat er in den vreemde zoal gebeurt. Oké?

1/11/08 20:42  

Een reactie posten

<< Home