zaterdag, december 13, 2008

Paris selon Gregoire: Kantoor

PhotobucketWaar De Fotograaf zich bevond toen hij deze foto maakte, is ook mij een raadsel. Misschien een aardige alternatieve fotoquiz, die ik de laatste tijd wat verwaarloos. Waarvoor excuses, lieve lezers. Foto en copyright: Emile Gregoire. Creative Commons not valid. Meer foto's op de website van Emile Gregoire.

Labels: ,

4 Reactie(s):

Blogger emile schreef...

Mag de fotograaf meeraden? Ik moet echt heel diep graven waar dit ook alweer was, maar denk dat ik het nog wel kan traceren...

14/12/08 18:44  
Blogger François schreef...

Ik dacht dat de Fotograaf alleen maar buitengewoon mooie fotoos kon maken maar deze plaat bewijst dat van een treurige kantoorgevel zelfs hij niks moois kan produceren. Nou ja, okay, hij is lekker symmetrisch, dat dan weer wel. Het zou zo maar de elfde kandidaat kunnen zijn van de lelijkste plek van Frankrijk.
Daar staan de kerncentrale en Toulon ex aecquo op één, met Jussieux bubbling under op 2. Maar zijn ze die treurige toren niet aan het opknappen?
Als de Correspondent een beetje commercieel is gooit ie nu een 0900-nummer in de strijd, zodat we kunnen sms-en voor de einduitslag. Ik blijf natuurlijk bij de Fondation Vasarely (hint, hint).

15/12/08 09:52  
Blogger Simone schreef...

Is dit soms een raadplaat?

Als de Correspondent besluit op de commerciele toer te gaan, moet het prijzengeld uiteraard ook een beetje aangepast worden.
Ik stel voor een uitgebreide koffietafel of een hightea voor de winnaar van BLOGSTAR...
Een spiksplinter nieuwe Megane coupe mag ook hoor. Om lekker mee door het zonnenbloemveld te kunnen racen. Ik zie mijzelf al zitten...

15/12/08 19:00  
Blogger Simone schreef...

Oeps, zonnebloem.

15/12/08 19:01  

Een reactie posten

<< Home