woensdag, september 16, 2009

www.inparijs.nl

Binnenkort open ik de website www.inparijs.nl met nieuws over mijn boek (dat 1 oktober verschijnt) en de mogelijkheid online een gesigneerd exemplaar te bestellen. Ook kunt u daar reacties achterlaten op het boek en leest u de laatste nieuwtjes. Maakt u zich geen zorgen over Parijsblog, die blijft ook gewoon bestaan en wordt de komende tijd weer regelmatiger bijgehouden.

Labels:

2 Reactie(s):

Blogger emile schreef...

Olivier, we wachten vol spanning af hier op Parijsblog! Vergt het nog veel tijd van je, deze laatste twee weken voor de launch of is het ook voor jou nu afwachten?

16/9/09 21:43  
Blogger François schreef...

He Correspondent, we kunnen toch ook binnenkort wel keycords en mugs bestellen en wallpapers downloaden? En t-shirts met "ik ben in Parijs" voor als je nog aan het lezen bent, "Ik las in Parijs" voor wie het uit heeft en voor de kroegtijgers de variant "in Parijs uit".
Om nog maar te zwijgen van de e-bookuitgave en een luisterboekversie voor op de Ipod.
En verder ondersteun ik de vraag van Emile: als je dr tijd voor hebt, deel dan vooral je ervaringen in de aanloop van een launch. Niet veel mensen maken dat mee, het enige boek dat ik ooit launchte was een kasboek en dat bleef treurig leeg...

17/9/09 13:33  

Een reactie posten

<< Home