vrijdag, januari 15, 2010

In Parijs in de Volkskrant

Chers lecteurs

Er was weer veel werk, er waren liefdesontwikkelingen, Sarko hield zich stil, er lag ijs en sneeuw. Wat ook precies oorzaak en gevolg moge zijn, het leidde tot een hoogst ongebruikelijke ruime maand stilte op Parijsblog. Maar die wordt nu doorbroken met het heugelijke nieuws dat er vanmorgen een zeer aardige recensie van In Parijs in de Volkskrant stond. Steekwoorden: 'de dadendrang van Van Beemen', 'smakelijke' beschrijvingen en 'een avonturenboek'. Digitaal heb ik hem niet beschikbaar, dus haast u richting kiosk zou ik zeggen. Pagina 32/33, in het boekenkatern.
Ook de website Tout de France had deze week een zeer positieve recensie, die staat hier. Verder wens ik alle lezers een zeer voorspoedig 2010 toe.

(klik voor verhaal in Volkskrant)

Labels: ,

12 Reactie(s):

Blogger vaee schreef...

Ha Oli4 ook nog de beste wensen. Verloofd? En waarom weten wij dit niet? Oh ja en voor dat ik te laat ben, alvast een hele fijne jaar wisseling en een spetterend 2011.

15/1/10 19:10  
Blogger François schreef...

Leuk hoor, dat zo'n grote krant een recensie doet. Hij doet volgens mij met die termen als 'avontuur' en 'dadendrang' ook wel recht aan het boek, al is het gebruik van het verschrikkelijke cliché 'razende reporter' een beetje jammer. Zou leuk zijn als deze recensie de verkoop weer lekker zou opvoeren!

16/1/10 08:55  
Anonymous skrivadur schreef...

De VK is er wel wat laat mee ;-) Volgens mij ben je inmiddels al toe aan de tiende druk. Het blijft een erg vermakelijk boek!

18/1/10 13:11  
Blogger JvdB schreef...

Leuk die recensie, maar wanneer komt er nu weer echt nieuws? Dit valt nl. nog steeds onder het kopje zelfpromotie waar niets op tegen is, maar wat niet iets nieuws is en dus ook niet aangemerkt kan worden als eindelijk weer eens een bijdrage aan het blog over Parijs.

Evenzo vriendelijke groet, Johanna

18/1/10 17:04  
Anonymous Anoniem schreef...

Olivier, we worden ongerust, ca va?

26/1/10 20:45  
Anonymous Qstel schreef...

Dit blog is dood hè? Jammer.

27/1/10 09:07  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Dat lijkt me wat voorbarig.

27/1/10 10:20  
Blogger Simone schreef...

Gelukkig, een teken van leven.
En de reden van deze blogsilence hoef je echt niet aan de pendule te hangen.
We hopen uiteraard wel dat het goed met je gaat.

27/1/10 17:11  
Blogger François schreef...

Mooi gesproken Simone, wat vroeger writersblock heette noemen we hedentendage gewoon blogsilence (wel op zn frans uitspreken). Ik denk dat de Correspondent gewoon op een moment dat hem past wel weer blogbruit gaat maken. Ik kijk er wel naar uit. Weer ns ouderwetse raadplaatidiotie. Komt wel weer.

27/1/10 23:19  
Blogger vaee schreef...

Ik geloof en zeg niet dat het blog dood is. Het wordt gelet op de site meter best wel vaak bezocht. Maar het zou wel jammer zijn, als het blog zou gaan stoppen. Er zijn ook veel bloglezers van voorheen, die je ook bijna nooit meer op het blog ziet. Olie4 om af en toe wat van je te horen of die uitputtende tijdverslindende raadplaat, mis ik wel. Dat wel weer dan moet ik zeggen.

28/1/10 18:24  
Anonymous Anoniem schreef...

Jammer. De verschijning van het boek vreet tijd van onze correspondent. Hoop weer snel wat Olivier te vernemen op het blog.

1/2/10 12:05  
Anonymous skrivadur schreef...

Hé Oli4! Wat is het stil op je weblog! Het nieuws vanuit Parijs wordt node gemist!

3/2/10 16:54  

Een reactie posten

<< Home