woensdag, maart 31, 2010

Wat staat er op de foto? (89)

Photobucket
Lastig, maar de affiches kunnen helpen: in welk Frans stadje heb ik deze foto genomen?

Labels:

11 Reactie(s):

Blogger emile schreef...

Ik weet dat ik François de eer moet laten maar aangezien mijn vliegtuig straks vertrekt en ik nog koffers moet pakken en net veel te veel koffie heb gedronken en dus eerst nog naar de pot moet en en en: Colmar. Tja, je moet wat roepen. François nou jij en dan Vaee en Carl en dan kan Simone 'm inkoppen.

31/3/10 09:32  
Blogger François schreef...

Emile, je hebt met je snelle reactie mijn paradigma aan gruzelementen gegooid. Ik zat te zoeken rond Marseille waar de Correspondent onlangs was om - eigenlijk speciaal voor zijn blog- een repo te maken over de aanhang van Le Pen. Aix, Avignon, Cassis, die kant op dus. Maar wellicht is de aanwezigheid van sneeuw een indicatie dat de Maritieme Alpen nog best ver weg waren.
Alleen kijkend zou ik zeggend: ergens buiten vm Oost-Berlijn. Emile, goede reis en nu maar wachten op Vaee, Carl e.a. tot Simone met plaats, straat, postcode en Google Earth-coordinaten komt.

31/3/10 13:42  
Anonymous carl schreef...

Nee, ik ga niet voor m'n beurt raden, alleen even klagen.

Olivier, als je aangeeft dat de posters misschien kunnen helpen, zou het dan niet handig zijn om de foto op een beetje leesbaar formaat te plaatsen?

Emile, het zouden inderdaad maarzo de Vogezen kunnen zijn op de achtergrond.

François, twee weken geleden sneeuwde het hier in de omgeving (Gap) tot aan de kust, dus vwb de witte aanslag kun je best goed zitten.

Het weinigzeggende gebouw op de foto zou voor mij overal kunnen staan. Of liever eigenlijk nergens...

Ik wacht braaf m'n beurt af.

31/3/10 20:14  
Blogger vaee schreef...

pontarlier leek mij nou net is een leuk stadje om daar een foto te maken.

1/4/10 12:27  
Blogger vaee schreef...

saint-exupéry in marignane dat moet het zijn.

1/4/10 19:28  
Anonymous Anoniem schreef...

Of ik bovenstaande verwachtingen waar kan maken?
Eerst maar een gok: Toulon
Ik hoop dat het de juiste inkopper mag zijn. Recht in het doel.

Simone

2/4/10 00:26  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Ha, jammer dat VAEE na een goed antwoord ook het verkeerde geeft. Het is Pontarlier. Abonnement op FD?

2/4/10 08:40  
Blogger vaee schreef...

Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat dit puur een gok was. Na een beetje research van hetgeen Oli4 de laatste tijd zijn tijd heeft door gebracht. En betreft het FD heb geen abo maar lees wel de nieuwsbrieven. Bovendien denk ik maar zo goed geraden is geraden.En rest mij alleen nog de feelicitatie van Oli4 in ontvangst te mogen nemen.

2/4/10 12:12  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Rest mij nog de felicitaties over te brengen: gefeliciteerd!

Ik probeer het verhaal trouwens te plaatsen, maar blogprogramma Blogger doet wat moeilijk vandaag.

2/4/10 12:22  
Anonymous Anoniem schreef...

Goh, wat ontzettend leuk voor je vaee....
Ik gun het je zo..
Grr
;-/

Simone

2/4/10 15:47  
Blogger vaee schreef...

Dank jullie voor de felicitaties.
Geweldig om weer bij het juiste plaatje en antwoord terecht tekomen. Oh ja Simone, misschien ligt handbal je beter:-)

2/4/10 19:35  

Een reactie posten

<< Home