donderdag, februari 09, 2006

Wat staat er op de foto? (4)

Daar is-ie weer, de rubriek die in de volksmond tegenwoordig beter bekend staat als: 'Hoe zorg je ervoor dat de chef buitenland van persbureau GPD een geheel verzorgd weekend Parijs wint, op kosten van zijn arme medewerker?'
Dit keer gaat het om een kerk die in de meeste steden een regelrechte sterattractie zou zijn. Voor het merendeel van de verwende Parijzenaars is het echter een secundair kerkje, waarvan de meesten de naam niet eens kennen. Jullie wel?

Quel est le nom de cette église à Paris ?

Labels:

6 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

L'église Saint-Vincent-de-Paul?

9/2/06 17:05  
Anonymous Anoniem schreef...

Zo, dus jij bent van het vijfde helemaal naar het tiende arrondissement gereisd omdat je denkt dat de chef het dan niet kan raden? Maar zo dicht bij Gare du Nord, de plek waar de beroemde sint Vincent ligt, dat weet toch iedereen. Nee hoor, Olivier, een makkie. Mag ik nu ook mee-eten?

9/2/06 19:49  
Anonymous Anoniem schreef...

Ho! Ik was eerder...;-)

9/2/06 20:30  
Anonymous Anoniem schreef...

Easy (enfin je crois): Église Saint-Vincent-de-Paul dans le Xe.

9/2/06 20:38  
Blogger Remco Reiding schreef...

Ik denk dat het de Église Saint-Vincent-de-Paul is.
Woensdag 8 februari, 18.13 uur.

9/2/06 20:47  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Inderdaad. Dat was me nog een behoorlijke fietstocht. Waarschijnlijk is het vooral mijn eigen onwetendheid, maar ik vond hem best lastig. Ondanks malafide pogingen tot fraude is Dineke de winnares. Om voor de prijs in aanmerking te komen: zie 'Wat staat er op de foto (2)', 28/1.

10/2/06 11:49  

Een reactie posten

<< Home