vrijdag, februari 03, 2006

Wat staat er op de foto? (3)

Welk gebouw in Parijs zien wij hier onder een mysterieuze wolkenlucht? Klik op de foto voor een vergroting.

Labels:

15 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Gokje: Petit Palais?

3/2/06 19:40  
Anonymous Anoniem schreef...

Gokje: Petit Palais?

3/2/06 19:43  
Anonymous Anoniem schreef...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

4/2/06 08:37  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Het is niet het Petit Palais. Irritant trouwens dat men ook hier al weer weet te spammen. Weet iemand wat ik daaraan kan doen? Ik heb al eens een functie ingesteld dat je iedere reactie moet goedkeuren voor publicatie, maar dat haalt de dynamiek natuurlijk enigszins naar beneden. Nog andere mogelijkheden?

5/2/06 14:47  
Blogger Remco Reiding schreef...

Zie:
http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=1203&query=spam&topic=0&type=f

5/2/06 16:32  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Goed punt. Het zal misschien ook wel enigszins belemmerend werken, maar dat is de kleine prijs die je moet betalen voor een schone reactielijst, om er maar eens een fraai anglicisme tegenaan te gooien.

5/2/06 17:00  
Anonymous Anoniem schreef...

En ik weet dat het [i]niet[/i] Petit Palais is, want die heeft nog zo'n middenstuk en dat staat niet op de foto. Sorry van die dubbele plaatsing. Ik zag die 1e maar steeds niet en probeerde het nog 1 x

5/2/06 19:25  
Anonymous Anoniem schreef...

je dirai vers l'opéra ou la comédi française mais la photo est sombre (le mauvais joueur ;) ]

5/2/06 20:47  
Anonymous Anoniem schreef...

Mais nooooon!
Regardez les deux coupoles. Il n'y en a pas à la Comédie

5/2/06 21:08  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Als ik tijd heb, zal ik morgen een wat duidelijkere foto schieten.

Si j'ai le temps, je publierai une photo plus claire demain.

6/2/06 00:34  
Anonymous Anoniem schreef...

Jardin des Plantes?

7/2/06 15:20  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Dat is alvast juist. Nu het gebouw nog. Gaat het hier trouwens opnieuw om mijn chef Hans de Bruijn, die openlijk solliciteert naar een compleet verzorgd avondje Parijs?

7/2/06 15:59  
Anonymous Anoniem schreef...

Musée de l'Histoire Naturelle


Eerst de koffie, nu het voorgerecht - kan niet wachten op de volgende vraag...... ;-)

7/2/06 16:42  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Pu... naise. Dat is hem. Ik moest maar eens wat kleine lettertjes in het reglement aanbrengen, bijvoorbeeld uitsluiting van deelname van journalisten die bereid zijn onderzoek te doen alvorens zij iets op papier zetten. Of gewoon van mensen met een IQ boven de 100.

7/2/06 17:19  
Anonymous Anoniem schreef...

OK, OK! Dan betaal ik het hoofdgerecht wel..... ;-)

7/2/06 18:58  

Een reactie posten

<< Home