donderdag, maart 30, 2006

Wat staat er op de foto? (11)

Foto: Olivier van Beemen

Wie is deze blij kijkende, geleerde man? En voor welk pleintje zit hij daar zo lekker met z'n knietjes over elkaar en met zijn gouden schoentje? Spelregels en prijs: hier.

Eerdere foto's:
foto 10 / foto 9 / foto 8 / foto 7 / foto 6 / foto 5 / foto 4 / foto 3 / foto 2 / foto 1

Labels:

5 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Ik heb je blog gevonden.
Dit beeld staat in het parkje achter het musée Cluny. De goedgepoetste schoenen zijn van Montaigne.
Place PAUL PAINLEVÉ
Nu maar kijken of we een keer tijd kunnen vinden voor een biertje?

30/3/06 17:14  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

C'est la bonne réponse. Gefeliciteerd. Ik dacht eindelijk weer eens een echt moeilijke opgave geplaatst te hebben, maar opnieuw meteen goed, zelfs de onbekende naam van het pleintje. Het zal met de bovengemiddelde intelligentie van de bezoekers aan dit blog te maken hebben...

31/3/06 09:46  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Stimmt, maar helaas te laat...

3/4/06 12:04  
Anonymous Anoniem schreef...

Hulde voor je leuke blog die ik met plezier lees.Ook ik had (helaas te laat) het beeld van Montaigne herkend bij het musée de Cluny voor de zijingang van de Sorbonne. Het beeld heeft als opschrift: "Parijs heeft al sinds mijn kinderijd mijn hart gestolen. Ik ben Fransman alleen door deze stad."

5/4/06 13:11  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Als ik eraan toe kom: morgen nieuwe kansen.

5/4/06 22:21  

Een reactie posten

<< Home