donderdag, april 27, 2006

Wat staat er op de foto? (13)


Foto's: Olivier van Beemen

Veel boze berichten en een enkele bedreiging ontvangen: waar blijft de wekelijkse fotoquiz? Goed nieuws: hier is-ie weer. Opnieuw uit het archief, maar dat mag de pret niet drukken. In welke stad in Frankrijk heb ik deze foto's gemaakt? Er zit een leuk verhaaltje achter de foto's, dat ik weldra zal publiceren. Spelregels en prijs: hier.

Eerdere foto's:
foto 12 / foto 11 / foto 10 / foto 9 / foto 8 / foto 7 / foto 6 / foto 5 / foto 4 / foto 3 / foto 2 / foto 1

Labels:

10 Reactie(s):

Blogger Olivier van Beemen schreef...

Hij is lastig, zo blijkt. Nog niemand die ook maar een poging gewaagd heeft. Wellicht zijn koningin en het arbeidsfeest verantwoordelijk.

In ieder geval een hint: we bevinden ons aan de Franse noordkust en het is een klein stadje.

1/5/06 10:38  
Anonymous Anoniem schreef...

Laat ik een poging wagen, is het Deauville?

1/5/06 12:04  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Niet heel ver, maar ook niet superdichtbij.

1/5/06 12:10  
Anonymous Anoniem schreef...

Nou vooruit, Boulogne-sur-Mer ?

1/5/06 14:53  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Al weer een stuk dichterbij, maar ook geen Boulogne-sur-Mer.

1/5/06 16:50  
Anonymous Anoniem schreef...

Is het Le Touquet Paris Plage?

1/5/06 22:01  
Anonymous Anoniem schreef...

Ja, zo kan ik ook wel een gooi doen: Stella-Plage? Le Touquet? Honfleur?
Laten we eerlijk zijn: die Noord-Franse badplaatsjes zijn een soort eenheidsworst: heb je er 1 gezien, ken je ze allemaal (Met uitzondering van Honfleur, dan....)

1/5/06 22:21  
Anonymous Anoniem schreef...

Laat ik het dan zo zeggen, Dineke: het is Touquet Paris Plage. 't Is maar net welke toon je aan een commentaar wilt geven, niet waar?

1/5/06 22:30  
Anonymous Anoniem schreef...

O, maar ik denk dat de toon van mijn reactie verkeerd is overgekomen. Ik bedoelde op een niet zo lollige manier te zeggen, dat die Noordfranse plaatsjes allemaal zo op elkaar lijken. Het is ook moeilijk een intonatie meegeven aan zo'n antwoord.

2/5/06 07:33  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Dames, dames, laten we het gezellig houden...

Nicolette heeft het juiste antwoord. Gefeliciteerd! Als ik tijd heb vandaag, schrijf ik wat mij naar dit plaatsje bracht.

2/5/06 10:31  

Een reactie posten

<< Home