dinsdag, april 25, 2006

Parc Astérix

Afgelopen weekeinde publiceerde een aantal GPD-kranten mijn verhaal over het Asterixpark bij Parijs, de Franse tegenhanger van Disneyland Parijs (in de volksmond nog steeds beter bekend als Eurodisney). Vorige week dinsdag bezocht ik het park van de onverzettelijke Galliër, ten noorden van Parijs, waar ik me goed vermaakt heb. Uiteraard verliet ik het park niet zonder een potje gestoofd everzwijn verorberd te hebben. Het maal zag er overigens niet helemaal hetzelfde uit als de exemplaren die Obelix altijd in veelvoud naar binnen werkt, maar goed: dan zou ik nog meer rondjes door de Jardin du Luxembourg moeten lopen en dat kan ook moeilijk de bedoeling zijn.

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Ik moet het woord Eurodisney ook nog binnen 50 dagen uit mijn systeem zien te krijgen...

25/4/06 19:05  
Anonymous Anoniem schreef...

Ach...

ik wou dat ik de mogelijkheid had om een paar rondjes door de jardin du Luxembourg te rennen. Maar ik moet er nog een paar maandjes voor sparen, vrees ik :(

26/4/06 23:21  

Een reactie posten

<< Home