woensdag, mei 24, 2006

Sloveense beren in Pyreneeen

Ik ben niet alleen om religieuze redenen in Lourdes (en omstreken), maar ook voor een verhaal over beren. Vandaag was ik in Bagneres-de-Bigorre, een van de plaatsjes waar een Sloveense beer is uitgezet. Op het gemeentehuis werd ik door de receptioniste gepresenteerd als 'Ierse fotograaf', weer eens wat anders. Geen beer gespot helaas vandaag. Begin volgende week verschijnt mijn verhaal in de GPD-kranten.
Om de critici alvast de pas af te snijden: ik hoorde en zag dat ook het NOS-journaal en de Volkskrant recentelijk over de beren bericht hebben. Het idee leeft bij mij ook al ruim twee weken, maar het kwam het goed uit deze week af te reizen naar het zuiden.
Als ik weer over een normaal toetsenbord beschik (met accenten) zal ik er wat meer over berichten.

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Zo kritisch was die opmerking laatst niet bedoeld hoor!

24/5/06 20:19  

Een reactie posten

<< Home