woensdag, juli 12, 2006

Hij zal spreken

Vanavond om acht uur zal Hij spreken. Zidane zal zijn versie van de 108ste en 109de minuut van de WK-finale vertellen op Canal+, een van zijn belangrijkste sponsors.

In de tussentijd: de vijf smerigste overtredingen van Marco Materazzi op de site van Le Nouvel Observateur. Collega Fokke Obbema van de Volkskrant ontdekte dit filmpje voor mij.

Labels: ,

6 Reactie(s):

Blogger Esther schreef...

Wat dacht je van dit filmpje?

http://zidaneownsfidelcastro.ytmnd.com/

Heel gemeen... arme Castro... ik bedoel: arme Zid Vicious (zoals Zidane vandaag in The Sun werd betiteld)

12/7/06 18:33  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik heb de top 5 bekeken: dat Sjevtsjenko nooit een Oekraiense huurmoordenaar op Materazzi heeft afgestuurd. Hij is geloof ik drie keer aan de beurt in dat overzichtje.

12/7/06 18:59  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Vooral die laatste...
Eén man uitgeschakeld en de bal ligt vrij. Zal Marco de bal gaan spelen? Nee! Hij schopt Sjevtsjenko tussen de benen, om het maar netjes te zeggen.

12/7/06 19:08  
Anonymous Anoniem schreef...

Op de volgende site zijn 't er meer dan vijf. http://www.youtube.com/watch?v=7HblsV-urHg&search=materazzi

13/7/06 08:54  
Anonymous Anoniem schreef...

ik begin een beetje genoeg te krijgen van het voetbal, zelfs afgezien van die kopstoot. dat geduikel en dat gejank als er niks aan de hand is, door spelers en trainers (die toch beter zouden moeten weten). waar zit ik in vredesnaam naar te kijken vroeg ik me dit toernooi weer menigmaal af. eigenlijk heb ik liever een dopingslikkende wielrenner.

13/7/06 15:05  
Blogger Esther schreef...

Ja maar zonder blunderend voetbal geen goede moppen. Deze is geweldig (mits je de zangeres Sophie Ellis kent):

Sophie Ellis Bexter found head butted to death in the apartment of a French Footballer??.

Apparently it was murder on Zidanes floor.

:)

14/7/06 12:10  

Een reactie posten

<< Home