dinsdag, januari 16, 2007

Vernissage in Carroussel du Louvre

Kunst van Bernard Vidal

Af een toe je gezicht laten zien op een vernissage (eerste dag van een tentoonstelling): het hoort er natuurlijk allemaal bij. In alle consternatie rond de komst van de koningin zou je bijna vergeten dat er ook een tekeningententoonstelling werd geopend van Rembrandt in het Institut NĂ©erlandais: bouquet final. En gister was het weer raak: met een paar vrienden bezocht ik in het Carroussel du Louvre bij de tentoonstelling van Bernard Vidal. Champagne zat er helaas niet in, wel maakte ik kennis met wodka-Gloss. Dat komt vrij hard aan op een nog niet buitengewoon gevulde maag, kan ik u mededelen. Minpuntje was dat de heer Vidal vermoedelijk meer verstand heeft van marketing dan van kunst. Eventuele liefhebbers verwijs ik door naar zijn website.

1 Reactie(s):

Blogger Bert schreef...

Als ik zo naar zijn tekeningen kijk lijkt het wel of ik zelf een paar wodka-gloss achterover geslagen heb: ik zie alles troebel.
Doet me een beetje denken aan van die nummerschilderijtjes van Ravensburger.

18/1/07 15:13  

Een reactie posten

<< Home