donderdag, januari 04, 2007

Wat staat er op de foto? (21)

Foto: Olivier van Beemen

Helaas een beetje te druk voor uitgebreide berichtgeving op mijn weblog de laatste dagen, maar een rappe fotoprijsvraag lukt wel. Waar is dit plekje, een van de mooiste van Parijs, als je het mij vraagt? Dat vindt Dave overigens ook, heb ik ooit van hem vernomen. Spelregels en prijs: hier.

Eerdere foto's:
foto 20 / foto 19 / foto 18 / foto 17 / foto 16 / foto 15 / foto 14 / foto 13 / foto 12 / foto 11 / foto 10 / foto 9 / foto 8 / foto 7 / foto 6 / foto 5 / foto 4 / foto 3 / foto 2 / foto 1

Labels:

8 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Lijk me de wijk le marais

5/1/07 09:15  
Anonymous Anoniem schreef...

Niet de Marais denk ik want dat is vrijwel helemaal vlak (en dit lijkt een trap op een heuveltje) en weinig groen. Ik gok ergens in Montmartre.

5/1/07 16:38  
Blogger flashstef schreef...

Deze is zo makkelijk, dat ik me bijna schaam om te antwoorden 'Rue des Barres', in het 4e. Biertje?

6/1/07 15:49  
Anonymous Anoniem schreef...

Om precies te zijn achter het stadhuis: rue des Barres (4e arr)

6/1/07 22:49  
Anonymous Anoniem schreef...

facile, c'est à Paris. Prêt d'une mairie, celle du 4e (?), rue de Barre. Je suis pas sûr.

7/1/07 20:52  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik hoor uit meerdere bronnen: Rue de Barre? Bij het stadhuis? On voit Sebchab, il grignotte sa baguette... Tipique!

8/1/07 00:31  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Het is de Rue des Barres, inderdaad in de Marais. Een slimme manier van collega Stefan de Vries om mij te laten betalen voor een rondje tijdens een volgend cafébezoek.

8/1/07 00:51  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Bonusprijs voor Victor als hij een van de bankzitters op de achtergrond met voor en achternaam weet te noemen...

8/1/07 11:46  

Een reactie posten

<< Home