woensdag, maart 21, 2007

Wat staat er op de foto? (27)

Foto: Olivier van Beemen

In welke stad en welk gebouw is deze foto genomen? Spelregels en prijs: hier.

Eerdere foto's:

Labels:

13 Reactie(s):

Blogger Olivier van Beemen schreef...

Allez, chers lecteurs, waag eens een poging...

22/3/07 18:11  
Anonymous Anoniem schreef...

Hotel Cour des Loges in Lyon?

23/3/07 10:34  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Erg lastig inderdaad, zoals ik vermoedde. Daarom een tip: het is in het zuidwesten van het land.

24/3/07 14:08  
Blogger Kantoormeisje schreef...

Ik geef het op.
Elz

30/3/07 09:35  
Anonymous Anoniem schreef...

toch maar doorzetten, je hebt hem tenslotte niet voor niets geplaatst... Eerst maar geografisch afbakenen. Ik begin met Bordeaux. Restaurant 'le bordelaise' (zal best bestaan, toch?)

30/3/07 20:55  
Anonymous Anoniem schreef...

is het L'Intendant de l'hotel des vins, Bordeaux ??

1/4/07 22:38  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Knap hoor, L'Intendant is het goede antwoord. Hulde voor jullie doorzettingsvermogen!

2/4/07 15:36  
Anonymous Anoniem schreef...

hee, maar dan heb ik koffie verdiend!

na lange tijd vele foto's van parijs niet als eerste herkend te hebben ben ik trots eindelijk gewonnen te hebben...

2/4/07 21:31  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

En terecht! Stuur me een mail om af te spreken en het komt helemaal goed.

3/4/07 14:38  
Anonymous Anoniem schreef...

Hé, Buf,

Eerst anoniem schoten voor de boeg geven en bij succes de buit claimen? Dat wordt voor straf koffie zonder koffiemelk ;)

en... natuurlijk, domme hollander die ik ben, die nooit goed frans zal leren, het kan uiteraard nooit le bordelaise zijn. Schaam!

3/4/07 23:01  
Anonymous Anoniem schreef...

En.... omdat ik met Bordeaux kwam mag ik toch wel het koekje?

3/4/07 23:03  
Blogger Kantoormeisje schreef...

Ik dacht nog, het is een strikvraag, ik zie bordeauxflessen staan, maar dat zal wel niet.

4/4/07 23:32  
Anonymous Anoniem schreef...

Elz, moraal van het verhaal: geef nooit zomaar op. Tot de volgende foto.

5/4/07 00:55  

Een reactie posten

<< Home