zondag, september 09, 2007

Sarko in het oosten, bendes in Parijs en vrachtwagens over spoor

  • Morgen in de regionale kranten een reportage vanuit Gare du Nord over een conflict tussen twee bendes: GDN (Gare du Nord) en Def Mafia. Hieronder kun je uitkiezen welke je sympathieker vindt.
  • Vrijdag in het Nederlands Dagblad een stukje over president Sarkozy die wilde laten zien dat Frankrijk groter is dan Parijs alleen, door een ministerraad te organiseren in Straatsburg.
  • En morgen een verhaal bij economie in de regionale kranten over een milieuvriendelijke 'snelweg voor vrachtwagens over spoor', Lorry Rail, die morgen opent. Mis het niet, zou ik zeggen.

GDN - Gare du Nord


Def Mafia

Labels: , , ,

3 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Tja, met het risico dat je me nu ècht een bijdehandje vindt: op zondag een link klikken naar het Nederlands Dagblad levert toch echte een blanco site op. Laat ze maar niet zien dat hun correspondent op zondag naar ze verwijst.

En wat de bendes betreft: ik geloof dat ik ze maar niet tegelijk moet uitnodigen op mijn verjaardag...

9/9/07 17:04  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Oeps, niet doorvertellen gaarne... Wel vreemd, bij mij doet die site het gewoon.

9/9/07 17:29  
Anonymous Anoniem schreef...

Franse hip-hop... Het blijft toch behelpen.

9/9/07 21:38  

Een reactie posten

<< Home