vrijdag, mei 16, 2008

Service minimum

Paresse van Fabvignon

De laatste tijd helaas niet het sprankelende Frankrijknieuws dat u gewend bent van Parijsblog, maar eerder een service minimum, een minimumdienstverlening die in Frankrijk tijdens stakingen geldt voor het openbaar vervoer en binnenkort ook voor het onderwijs (kondigde Sarko gister aan).
Qu'est-ce qui se passe? Er is veel werk, ik reis behoorlijk wat rond en ga binnenkort (weer) verhuizen. Dat vreet allemaal veel tijd. Ik hoop het tropenrooster snel weer in te ruilen voor mooie dagelijkse berichten, maar de weg naar de hel...

Labels: ,

3 Reactie(s):

Blogger Simone schreef...

Nou vooruit, ik zal enig begrip tonen. Komkommertijd noemen ze dat toch?
Succes met de verhuizing.

16/5/08 18:33  
Blogger emile schreef...

C'est une photo merveilleuse. Bien trouvé!

Buiten dat sluit ik me natuurlijk volledig aan bij Simone. Kom je dichterbij wonen? Kunnen we nog eens een 1664 pakken...

17/5/08 01:13  
Anonymous Anoniem schreef...

Je vergeet toch niet een beetje te ontspannen, zoals op de foto? Heb je nog een bloemmetjesblouse en een oranje zonnebril, dan kun je vanmiddag in je oude buurt fijn jaren '60 vieren, hoor ik net op Nostalgie.

17/5/08 12:26  

Een reactie posten

<< Home