vrijdag, mei 09, 2008

Paris selon Gregoire (3)

Foto en copyright: Emile Gregoire. Creative Commons not valid. Hogere kwaliteit foto's op zijn website.

De kade van de Seine.

Eerder verschenen in Paris selon Gregoire:
Jardin du Luxembourg - Daken van Parijs

Labels: ,

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Maandag muziekdag, en natuurlijk mag/moet/wil ik me dr niet mee bemoeien, maar wie weet zit de Correspondent wel te puffen in zijn stadse appartement en is er wat minder inspiratie. Zou kunnen met dit weer, al is het in Parijs best fris met 22 graden tegenover 25 hier in Rotterdam:-))))).
Gisteren op het strand fluisterde mn ipod deze muziek in mn oren. Daarom deze geheel vrijblijvende suggestie voor de Lundidelamusique:
Maurane met Si aujourd'hui:
http://www.dailymotion.com/video/x1p4gp_maurane-si-aujourdhui-live-atomium_music

12/5/08 12:48  
Blogger Simone schreef...

Prachtig nummer. Ik ben niet zo'n Maurane fan, maar na dit nummer gehoord te hebben moet ik mijn mening lichtelijk herzien.

16/5/08 18:43  

Een reactie posten

<< Home