woensdag, juni 18, 2008

Domenech: één project, Estelle trouwen


Ik moet bij de medekijkers checken of hij het nu echt zei. De vice-wereldkampioen heeft zojuist onder zijn leiding één punt behaald uit drie wedstrijden, één doelpunt gescoord in 270 minuten voetbal en is vernederd door Roemenen, Nederlanders en Italianen. Je verwacht een mea culpa. Je hoopt dat hij de eer aan zichzelf houdt en opstapt.
Maar wat doet de Franse bondscoach Raymond Domenech?
Hij kijkt zwoel in de camera en vraagt voetbalpresentatrice Estelle Denis ten huwelijk. Zij staat op het punt de nabeschouwing te presenteren en doet haar uiterste best enigszins kritisch uit de hoek te komen.
Ik heb al vaker geconcludeerd dat Fransen weinig begrepen hebben van voetbal, maar was toch weer verbaasd.

Labels:

2 Reactie(s):

Blogger Arjan Tupan schreef...

Hier ten kantore werd inderdaad vol verbazing gesproken over deze actie van Domenech. Ik had het zelf niet gezien, maar mijn franse collega's uiteraard wel.

18/6/08 12:51  
Anonymous Anoniem schreef...

Prachtige vent, die Domenech!
Er is immers leven na voetbal.

Ik hoop dat ze ja zegt tegen haar butler.

18/6/08 13:37  

Een reactie posten

<< Home