zondag, november 02, 2008

Sarkozy belt Sarah Palin


Hi hi. Palin had gewaarschuwd moeten zijn: zo goed is Sarko's Engels helemaal niet. Hier werden Domenech en Zidane in de luren gelegd door een zieke nep-Chirac, met dit als resultaat.

Labels: , ,

3 Reactie(s):

Blogger François schreef...

Zal ik dan maar us de kritische noot kraken: die Sarko klinkt als een cabaretier, Palin klinkt helemaal niet als iemand die denkt met de Franse president te bellen, maar meer als iemand die licht-verbaasd het spelletje meespeelt. Kortom: ik geloof niet dat ze er in tuinde. Zoooo dom is ze nou ook weer niet.

2/11/08 22:59  
Blogger emile schreef...

Ik ben het eens met Francois. Ze antwoordt beleefd voor het geval geen 'prank' is maar volgens mij gelooft ze er geen donder van. Over haar IQ laat ik me liever niet uit...

3/11/08 12:19  
Blogger François schreef...

Hier in NL zagen we net dankzij CNN de prez-to-be stemmen in Chicago, dwz hij deed heel lang onduidelijke dingen in een soort kastje dat leek op zo'n trendy koffertje waar creatieven in de reclamewereld mee lopen dat was omgebouwd tot portable bbq.
Correspondent, vergeet niet een gratis koffie te halen bij Starbucks. Officieel alleen voor mensen die net gestemd hebben maar als je een beetje geloofwaardig iets roept als "Yo man, I just kinda voted, u know what I'm saying bro"? krijg je die bak koffie vast wel. Hoewel, met jouw haarkleur kun je ook wat met de r-en rollen en zeggen dat je een verre neef bent van Conan de talkshowhost (okay, ze denken vast dat je uit Venetie komt...jij je zin..).
En vast, over heeeeeeel veel uren, als de uitslag bekend wordt gemaakt, graag hier een antwoord op mijn deadly journalistieke vraag: wat ging er door je heen daar in Chicago? En kijk een beetje uit in de drukte daar in Chicago!

4/11/08 14:53  

Een reactie posten

<< Home