zaterdag, december 20, 2008

Wat staat er op de foto? (73)

PhotobucketFoto: Olivier van Beemen

Waar was ik deze week op repo? Spelregels en prijs: hier.

Labels:

5 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

http://en.wikipedia.org/wiki/Bayeux_Cathedral

Bayeux!

ook erg lekkere salades daarzo.

Greetz

Choco.

21/12/08 13:28  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Een - als ik het goed heb - nieuwe kandidaat, die in een keer de prijs in de wacht sleept. Gefeliciteerd. Volgende keer wel graag de traditie respecteren die wil dat François als eerste een poging mag wagen...

21/12/08 13:53  
Blogger Simone schreef...

Chapeau! De prijs Choco met chantilly?

21/12/08 18:33  
Blogger François schreef...

Merde merde shit, te laat! Ik had bij deze raadplaat-alert natuurlijk sneller moeten reageren maar ik was vandaag geheel in beslag genomen door het zogenaamde kwaffelen (een woord dat de toptien dit jaar net niet haalde en dat betekent het enkele dagen voor kerst dingen doen die met kerst te maken hebben zoals kaarten verzenden en vruchteloos zoeken naar de kerstspullen van vorig jaar). Na een dag kwaffelen dus ontdekt dat gevaarlijke outsider Choco gewonnen heeft, hole in one, stroke, komt dat schot....en raak. Geheel verdiend dus deze triomf en iemand die op zijn/haar eigen weblog een bewegende zeg maar gerust geanimeerde foto van Chiel Montagne heeft, die verdient zo'n overwinning.
Choco gefeliciteerd!

21/12/08 19:56  
Blogger vaee schreef...

Zo ik ben dus echt te laat. Maar Choco super snel dat verdient een Choco toffee. Gefeliciteerd!!!
Wat de traditie van Francois betreft, gaat dat volgens mij deze keer niet op. Als hij eenmaal aan het kwaffelen is staat bij ons de boom alweer buiten en de kathedraal van Bayeux op de wereld cultuur erfgoed lijst.
Alle bloggers fijne feestdagen en een voorspoedig bloggend 2009

23/12/08 19:09  

Een reactie posten

<< Home