woensdag, maart 25, 2009

David n'est plus là

Ai, slecht nieuws. David n'est plus là. En ik ben nog steeds niet naar de kapper geweest. Waar hij wel is, durfde ik zojuist aan de telefoon nog niet te vragen. Op bezoek bij een IJslandse minister bij wie een propje snuiftabak uit het linkerneusgat steekt, kwam ik nog wel weg met mijn huidige coupe, maar hier in de Marais kan die echt niet meer. Ik heb besloten trouw te blijven aan de kapperszaak, maar ik ben wel een beetje bang dat de vriendelijke dame die me morgen zal helpen mijn Venetiaans blonde lokken niet zo goed begrijpt als David.

Foto: Castorp Republic

Labels: ,

1 Reactie(s):

Anonymous Edoch schreef...

O, ik kan me dit zo goed indenken! Het is mij ook een paar keer overkomen. Sterkte!

8/4/09 14:55  

Een reactie posten

<< Home