dinsdag, maart 17, 2009

Parijsblog op crisisreis

Uw verslaggever gaat de komende dagen de schaamteloze ramptoerist uithangen. Met een vriend ga ik morgen naar Reykjavik aan de Theems (de Britse site van Eurostar heeft de prijzen niet aangepast aan de ingestorte koers van het Britse pond, waardoor je tegenwoordig bijna geld toe krijgt op een treinticket), vanwaar we donderdag doorreizen naar Reykjavik nabij de poolcirkel. Het wordt ook een beetje werken, want vrijdag ontmoeten we de minister van Economische Zaken. Maandag is bureau Parijs weer bemand. Op het blog staat het een en 't ander klaar en beide Reykjavikken lijken me behoorlijk wireless, dus blijf vooral komen naar Parijsblog on credit crunch tour.

Icelandic capitalism in crisis. Foto: Qtea

Labels:

1 Reactie(s):

Blogger emile schreef...

Mooi woord, crisisreis. Doet me denken aan staatssecretaris Heemskerk en zijn Franse opvatting dat wellicht iedereen maar in eigen land op vakantie moet om de crisis te bestrijden. Ook dat is dan in feite een crisisreis. "En, gaan jullie nog weg deze zomer?". "Jazeker, op crisisreis naar Texel.". Ik zie de conversatie zo voor me in het betegelde voortuintje van Weidegras 12 te Zoetermeer.

18/3/09 11:00  

Een reactie posten

<< Home