donderdag, februari 16, 2006

Wat staat er op de foto? (5)

Niet zo heel moeilijk, vrees ik. Welk gebouw wordt hier ge- danwel verbouwd? Regels: hier. Verder kan ik iedereen erop wijzen dat ook de GPD-collega van Bureau Belgrado een fotoquiz heeft ingesteld. De eerste winnaar van een Turkse drabkoffie is verrassend, maar terecht.

Labels:

8 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

ik weet dit uiteraard niet, maar ik wilde alleen wijzen op iets anders (en compleet offtopic).
http://www.ajaxenfrance.com/

16/2/06 17:47  
Anonymous Anoniem schreef...

Gokje:

Musee du quai Branly
www.quaibranly.fr

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1088&i=3314&t=3314&v=f

16/2/06 18:30  
Blogger Remco Reiding schreef...

Centre Pompidou?

16/2/06 22:46  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

René Smit is dit maal de winnaar. Gefeliciteerd. Het is Quai Branly, dat in theorie dit jaar nog moet openen. Quai Branly is het grote werk van Jacques Chirac, groot liefhebber van niet-westerse kunst.
Tijmen, bedankt voor de tip. Ik heb de site al eens gezien en verbaasde me erover dat Ajax een fanclub heeft in Frankrijk. Wel terecht natuurlijk.

17/2/06 09:59  
Anonymous Anoniem schreef...

Yes gewonnen! Mag ik de prijs medio juni komen incasseren? (Wat is trouwens de prijs deze keer?)

17/2/06 22:11  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Prijs is altijd dezelfde. Zie de link op bericht. Stuur me even een mailtje (zie 'contact' in rechterbalk) voordat je/u naar Parijs komt en we spreken iets af.

18/2/06 13:30  
Anonymous Anoniem schreef...

Dommerdje, koffiedrab schrijf je met een b.

20/2/06 17:38  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Da´s inderdaad wel een beetje dom. Ik heb het aangepast, anoniem taalpuristje.

20/2/06 17:59  

Een reactie posten

<< Home