donderdag, februari 23, 2006

Wat staat er op de foto? (6)

Op welk gebouw in Parijs prijkt dit fraaie uurwerk? Regels: hier.

Labels:

7 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

La Conciergerie.

Guttogut, je maakt het ons wel moeilijk, zeg! (not)

Ik kan straks geen koffie meer zien ;-)

23/2/06 10:29  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Wanhopige oproep van de quizmaster: willen kandidaten die zeker weten het goede antwoord te kennen eerst een vijftal anderen de kans geven een verkeerd antwoord te geven. Merci! Misschien moest ik naast de bestaande versie maar eens een moeilijke versie voor francofielen invoeren.

23/2/06 11:08  
Anonymous Anoniem schreef...

Okeeee.
En sorry, hoor.

Hij stond nog op mijn netvlies omdat ik een paar jaar geleden in een heel lange rij stond aan de overkant, bij de enige werkende flappentap in het Centrum. Er werd gestaakt en de hoteleigenaar rekende wel heel erg naar zichzelf toe bij het omwisselen...

23/2/06 12:38  
Anonymous Anoniem schreef...

Maar eh... dan is er helemaal geen kans meer op zo'n heerlijk kopje koffie in het Meurice of George V-hotel.....

24/2/06 00:50  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Helaas, helaas. Niets meer te verdienen deze week. Volgende week donderdag (normaal gesproken) weer nieuwe kansen. Hou het weblog goed in de gaten.
Tussen haakjes: ik lees vaak 'de' weblog, maar ben zelf eerder voorstander van 'het', waarschijnlijk vanwege de associatie met 'logboek'. Mijn Van Dale is te oud om uitsluitsel te geven. Wat vinden jullie?

24/2/06 10:43  
Anonymous Anoniem schreef...

Grappig, dat heb ik nou ook.
Je kunt heer meer lezen: http://www.onzetaal.nl/advies/weblog.html

24/2/06 16:34  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Goede tip, merci!

24/2/06 17:25  

Een reactie posten

<< Home