vrijdag, april 07, 2006

De verlosser: Ségolène Royal

De linkse presidentskandidate Ségolène Royal prijkt deze week op de omslag van liefst vier Franse weekbladen: Le Nouvel Observateur, Le Point, Paris-Match en VSD. Ik schreef er zojuist een stukje over voor de GPD-kranten.

Eerdere berichten over Ségolène Royal kun je hier lezen:
- Ségolène Royal vs Nicolas Sarkozy (19 januari 2006)
-
Ségolène Royal tegen het mannenbolwerk (10 januari 2006)

Labels:

3 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

heey olivier,
hoe gaat het met jou ik hoop goed!

dag

haye van beemen

9/4/06 01:10  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Hoi Haye, leuk dat je mijn weblog bezoekt. Het gaat goed, dank je.

Groetjes, Olivier

9/4/06 23:37  
Anonymous Anoniem schreef...

heey,
Ik moet voor frans een opdracht maken. Een deel daarvan is een biografie over een politicus. Nou wil ik het graag over Segolene Royal houden, maar ik kan nog niet echt heel veel over haar vinden, Zou jij mij misschien kunnen helpen, tips ofzo? Groetjes sylvia

17/9/06 17:50  

Een reactie posten

<< Home