vrijdag, oktober 06, 2006

Op vakantie

De komende drie weken ga ik onderzoeken of mijn adoptielandgenoten gelijk hebben in hun afkeer van de Verenigde Staten. Dat wil zeggen: daar ga ik op vakantie. Helaas zal het tot eind oktober stilletjes zijn op het weblog, maar daarna beloof ik een flitsende doorstart. Dagelijkse berichtgeving is opnieuw het streven. A très bientôt.

Labels:

2 Reactie(s):

Blogger Bootsma schreef...

Olivier, goede keus. Ik ben er afgelopen voorjaar geweest. Je moet je open stellen en de Amerikaanse vriendelijkheid (Hi, how are you doing?)voor lief neemt is het een geweldig land.

13/10/06 14:01  
Blogger Gotze Kalsbeek schreef...

Op je weblog is het rustig maar in de banlieue was dat niet het geval afgelopen week. In La Grande Borne werden nu overdag auto's en bussen in brand gestoken. Le Parisien had grote koppen, Le Figaro slechts kleine berichtjes op pagina zoveel ... Je hebt wat gemist ;-))

26/10/06 15:26  

Een reactie posten

<< Home