zaterdag, december 30, 2006

Franse villa's Saddam Hoessein (3)


Villa's van Saddam Hoessein in Grasse (boven) en in Cannes. Foto: Olivier van Beemen

Een van mijn spannendste reportages dit jaar voerde mij naar de Côte d'Azur, waar de vandaag opgehangen Iraakse dictator Saddam Hoessein twee villa's bezat. Helaas heb ik het erg druk met grotere verhalen, waardoor ik geen tijd heb voor een beschrijving van dit avontuur dat eindelijk de ondertitel van mijn weblog rechtvaardigt, maar ik hoop hier de komende dagen meer te berichten.

Tot die tijd: het verhaal en enkele foto's van de villa in Grasse staan nog steeds op de websites van BN/De Stem of Eindhovens Dagblad. Eerdere berichten en foto's op dit weblog vind je hier en hier.

Labels:

4 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Hallo Olivier,

ik ben volgende week toevallig in Cannes en ben van plan een kijkje te nemen......echt een geweldige reportage die je hebt gemaakt.

Ik ben benieuwd hoe het er uitziet en hopelijk kan ik het vinden (ik weet dat het ligt aan de Corniche du Paradis Terrestre)

Bonne année!

30/12/06 14:25  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Dank je!

Als naamgenoten onder elkaar kan ik je ook wel het precieze adres doorgeven. Stuur me even een mailtje. (adres in rechterbalk)

30/12/06 17:17  
Anonymous Anoniem schreef...

Mooi dat je aan de ondertitel van je blog aandacht besteed. In Parijs wonen immers geen fransen (zeggen de provincialen).

30/12/06 17:52  
Anonymous Anoniem schreef...

vind het toch echt niet kunnen dat krakers en eender wie zich denkt te kunnen permiterren om andermans huis te betreden en de boel te vandaliseren. De villa hoort toe aan de familie van Saddam Hussein!

9/7/08 21:59  

Een reactie posten

<< Home