woensdag, juli 18, 2007

Gratis Wi-Fi in Parijs

Na de bijna-gratis fietsen van Vélib' (ik zal er binnenkort over berichten) is Parijs sinds maandag nog hipper. Op liefst 105 plaatsen kun je namelijk gratis draadloos internetten. Dat kon al op het plein voor Centre Pompidou, maar nu dus op veel meer plekken. Hoe zet het doen weet ik niet, maar de service werkt alleen tussen 7 en 23 uur. Hier een overzicht per arrondissement. De serviceloze geldwolven van France Télécom (ik spreek uit ervaring) gaan waarschijnlijk een proces aanspannen, omdat ze inkomstenderving vrezen.

Labels:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Leuk artikel! Telkens weer weten de Fransen een technologische achterstand om te buigen in een voorsprong. Dit zie ik in Amsterdam nog niet zo snel gebeuren. Overigens deel ik je ervaringen met France Telecom, dat we inmiddels hebben omgedoopt in France Telecon.

18/7/07 19:38  

Een reactie posten

<< Home