zaterdag, juni 30, 2007

Wat staat er op de foto? (32)

Simpel. Waar in Frankrijk heb ik mijzelf hier vereeuwigd? Spelregels en prijs: hier.

Labels:

18 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

leuke quiz, kom ik nu pas achter! Toevallig vandaag een bezoek gebracht aan de filmstudio's in Moskou - en dat daar lijkt verdacht veel op een filmstudio!

Maar waar zouden de filmstudio's in Parijs zijn? Iets zegt me dat ze zoiets hebben in Disneyland. Klopt dat?

30/6/07 02:45  
Blogger vaee schreef...

Waarschijnlijk in Chenonceaux in kasteel van Chenonceaux tijdens een expositie van Pat Andrea???

30/6/07 12:45  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Helaas, nog geen juiste antwoorden

30/6/07 13:49  
Blogger Simone schreef...

Nog geen idee in welke richting ik het moet zoeken. Ik wacht op de tip van de dag.

30/6/07 15:34  
Anonymous Anoniem schreef...

Zie ik daar een schilpad in het water? Is er in Parijs en omststreken ergens een dierentuin in aanbouw?

30/6/07 18:44  
Anonymous Anoniem schreef...

hmm, bij nader inzien zou de schildpad ook wel eens een afvoerputje kunnen zijn... vaag, heel vaag...

30/6/07 18:46  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Olaf zit tot nog toe het meest in de juiste richtinge

1/7/07 01:27  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

maar dan zonder -e

1/7/07 01:28  
Blogger Dineke schreef...

Parc de la Villette?

1/7/07 11:02  
Anonymous Anoniem schreef...

Hoewel Cats en Sunset Boulevard en Carmen allemaal niet in Parijs te zien zijn, is er toch wel een soort van musical-cultuur. En na Les 10 Commandements, Notre-Dame-De-Paris en Romeo et Juliette is het nu tijd voor Nederlandse cultuur. Dit moet het decor zijn -spectaculair veel water en naturlijk molens- van Hansje Brinker, le Spectacle. Op de achtergrond zie je nog net wat delen van het Opera bij La Bastille. Het wordt n grote voorstelling met Dave in de glansrol van de vader van Hansje Brinker. En allemaal en plein air. Ik kan niet wachten..
Heb ik nou gewonnen?

1/7/07 20:46  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Niet slecht bedacht, François, maar helaas. Olaf denkt nog steeds het meest in de juiste richting.
We zijn dit keer buiten Parijs, maar niet heel erg ver. Op een plek die in een dagtrip (vanaf Parijs) goed te doen is.

4/7/07 00:20  
Blogger vaee schreef...

Is het soms Futuroscope bij Poitiers om eindelijk van de eeuwige roem te kunnen genieten????

4/7/07 22:22  
Blogger Simone schreef...

Is het neergekwakte kunst in een zone industrielle langs de l'oise??
Het foto is voor mij een tijdrovend raadsel.

5/7/07 00:28  
Blogger Simone schreef...

Ik geloof dat het "deze" foto moet zijn in plaats van "het". Heb vast al een klap van die molenwiek gehad toen ik over dat paadje liep..

5/7/07 00:31  
Anonymous Anoniem schreef...

Een dagtrip van Parijs? dat is niet te doen met Google maps!

Ik doe ook een gok: Straatsburg?

5/7/07 08:50  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Het is inderdaad in Futuroscope nabij Poitiers. En wel in de Jardin d'Europe.

Gefeliciteerd vaee

5/7/07 13:41  
Anonymous Anoniem schreef...

Gaumont Pictures International

30, Avenue Charles de Gaulle
Neuilly sur Seine, 92200,
France

5/7/07 19:43  
Anonymous Anoniem schreef...

aah! Laatste comment niet gelezen. Volgende ronde!

5/7/07 19:44  

Een reactie posten

<< Home