vrijdag, juli 20, 2007

Hippe jongens in Parijs

Les retro-vintage. Foto: Julien Chatelin

Correspondent in Parijs, ook voor al uw modereportages. Voor een themanummer mode van Elsevier interviewde ik Didier Ludot al eens, de ongekroonde koning van de vintage, en ging ik kijken bij de hippe winkels Colette en Madelios. Dit maal werd ik op pad gestuurd om hippe, modebewuste Parijse jongens te vinden.
Bij Fripe Star, een vintage-winkeltje in de Marais vonden de fotograaf en ik ze. Wat zij dragen en wat hun overwegingen zijn, leest u op 9 september in de themabijlage herenmode van Elsevier. Daarin ook hun afzonderlijke portretten.

Labels: ,

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

mooie foto! Doet me op de een of andere manier hier aan denken:

http://www.youtube.com/watch?v=Ef7Z7qgKgk4

28/7/07 02:14  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik hoop dat dit overwaait naar nederland =D

5/1/08 23:57  

Een reactie posten

<< Home