woensdag, augustus 22, 2007

Wat staat er op de foto? (35)


Een mooi voorbeeld van een Parijse metrohalte in art nouveau-stijl. Maar waar? Spelregels en prijs: hier. Jullie hebben een weekje om er rustig over na te denken en gokjes te wagen.

Labels:

64 Reactie(s):

Blogger Simone schreef...

Porte Dauphine vlakbij de Avenue Foch.

22/8/07 23:39  
Blogger vaee schreef...

Gefeliciteerd Simone ik had graag die Botanica graag op mijn rever gespeld.

22/8/07 23:57  
Anonymous Anoniem schreef...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

22/8/07 23:58  
Anonymous Anoniem schreef...

Tja, hier ben je als provinciaaltje natuurlijk kansloos. Wat doen we nu de rest van de week?

23/8/07 00:35  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik ga ervan uit dat Simone het goed heeft dus daar ga ik geen moeite meer voor doen.

Maar idd Carl, een week zonder parijsblog, hoe moeten we nu op de hoogte blijven van de laatste Franse nieuwtjes? (een hele week zonder quizjes!)

Maar goed, provinciaal nieuws kan ook interessant zijn. Carl jij woont in Frankrijk, toch? Wat is het provinciale nieuws?

23/8/07 09:20  
Blogger Unknown schreef...

Ik denk ook dat Simone het goed heeft! Nu dus een week afwachten ...

23/8/07 09:39  
Anonymous Anoniem schreef...

Duh, ik denk ik weet iets en doe een keertje mee, staat het goede antwoord er al....jammer, maar leuk voor Simone!

23/8/07 10:01  
Anonymous Anoniem schreef...

Tja, wat moeten we nu een hele week zonder Olivier. Veel nieuws is hier niet, maar zou Olivier het erg vinden wanneer wij, als vaste bezoekers en liefhebbers van puzzles, even de zaak waarnemen? Dat we even het raad-waar-die-staat spelletje voortzetten? Ik gok het er maar op.

Ik heb hier een foto geplaatst die genomen is slechts enkele kilometers bij mij verwijderd. Ik denk dat er genoeg aanwijzingen zijn om al snel in de goede hoek te komen. Laat maar horen of jullie dit een aardig idee vinden.

23/8/07 13:25  
Anonymous Anoniem schreef...

Die metro-ingang...dat moet Parijs zijn. Ik dacht wel dat ik nu toch echt gewonnen had! En die bergen van Carl, die zijn buiten Parijs. Alweer raak, al zeg ik het zelf.
Met de looks of a winner,
Francois

23/8/07 13:36  
Blogger Simone schreef...

Carl, dit voelt een beetje van "als de kat van huis is dansen de muizen op de bergtoppen". Maar een week wachten op het verdiende ( is nog maar de vraag natuurlijk..)wijntje is wel een grote beproeving. Dus bij deze een gokje. Chamonix???

23/8/07 19:12  
Anonymous Anoniem schreef...

ha ha, dit is leuk!

hmmm, in tegenstelling tot de foto's van olivier (waar meestal met het openbaar vervoer te komen is) kan dit natuurlijk overal in de bergen zijn.

Een breed dal, met op de achtergrond alpentoppen... ik doe ook een gok, Albertville?

23/8/07 20:06  
Anonymous Anoniem schreef...

Simone, het voelt inderdaad een beetje alsof we in Oliviers koelkast zitten terwijl hij er even niet is. Mij idee is niet zozeer de blog voort te zetten, want dan kan ik er net zo goed zelf een openen, maar meer om de vaste bezoekers uit te nodigen wat van zichzelf bloot te geven en daar zelf het voortouw in te nemen.

François, gelukkig is er maar weinig nodig om je in een overwinningsroes te brengen.

De bergen die jullie op de foto zien zijn inderdaad de Alpen, maar jullie zitten te noordelijk. Op de voorgrond van de foto (klik om te vergroten) zie je een belangrijk aanknopingspunt.

24/8/07 10:49  
Anonymous Anoniem schreef...

Ha, leuk, nog meer raadsels! Een klein vliegveldje ergens in de zuidelijke Alpen...Met hulp van de Wikipedia gok ik op Barcelonnette.

24/8/07 11:49  
Anonymous Anoniem schreef...

Semprini, je bent warm. Tussen het opstijgen in Barcelonette en landen op 'ons' vliegveldje hebben de stewardessen echt geen tijd om de maaltijden uit te serveren.

Morgen reizen we naar NL, in de auto hebben we geen internet, dus vandaag moet wel even de juiste oplossing eruitkomen! Daarom veiligheidshalve nog een tip: Tour 2007.

Voor de winnaar heb ik de volgende uitdaging: je publiceert de volgende foto (of je mailt hem aan mij, dan doe ik dat). Natuurlijk moet er een link zijn naar 'jouw' Frankrijk.

24/8/07 14:07  
Anonymous Anoniem schreef...

Dan moet het haast wel het vliegveld van Gap-Tallard zijn...

24/8/07 14:46  
Anonymous Anoniem schreef...

Volgens mij zit je goed Semprini, even google/maps naast Carl´s foto gezet en dat kan niet missen.
...next...
Olivier heeft wel een interessante koelkast trouwens... merendeel Nederlandsekazen hier :-)

24/8/07 16:15  
Anonymous Anoniem schreef...

Jazeker, Tallard ligt op een steenworp van ons dorpje Neffes, enkele kilometers onder de hoogstgelegen prefecture van Frankrijk, Gap, op de rand van de Alpen en de Provence. Hier brengen we, Marguerite(Biche) en ik ongeveer een kwart van onze tijd door, voor de rest wonen we in Nederland in de Achterhoek. Als over een paar jaar de kids op eigen benen staan, willen we de verhouding omdraaien. Professioneel zijn we in beide landen bezig, onder meer met import/export.

Alex, over nederlandse kazen gesproken, voor diverse vrienden nemen we uit Nederland regelmatig oude boerenkaas mee. Die kennen ze hier niet. We krijgen in ruil vaak lokale specialiteiten, zoals eigen-ingemaakte paddestoelen, speciale destillaten of bijzondere kaasjes. Delicieux!

Semprini, aan jou de eer om het stokje over te nemen, maar als er anderen zijn die dmv een foto ook een stukje van hùn Frankrijk willen laten zien, aarzel niet.

24/8/07 17:44  
Anonymous Anoniem schreef...

Jullie hebben nog een aanvulling tegoed: in de Tour de France van dit jaar startte een etappe ongeveer op de plaats van de foto.

Overigens, de weg op de voorgrond is een deeltje van de Route Napoléon.

24/8/07 18:04  
Anonymous Anoniem schreef...

Vanuit de koelkast van de Correspondent een sprekende belegen kaas (is niet zo populair dat ie vanuit NL moet worden meegebracht maar komt goed tot zn recht in Franse ambiance).
Mooie streek Carl, en die Tour-connectie doet me denken aan de adembenemend mooie beelden in de Tour dit jaar. Ik keek altijd al meer voor het landschap dan voor de coureurs maar dit jaar was er een Belgische helicoptercamera-innovatie (zag ik bij Smeets) die zorgde voor prachtige beelden, vooral uit deze streek.
Hoeveel ruimte zou de Correspondent bieden voor onze revo du frigo? Qua berichten dan.

24/8/07 22:34  
Anonymous Anoniem schreef...

Het aantal kazen in onze koelkast is zeer beperkt, maar ik kan wel één van de iets minder bekende bezienswaardigheden uit mijn woonplaats laten zien (de bekendste zijn denk ik te makkelijk...)

Wat is dit voor een gebouw?

25/8/07 10:59  
Anonymous Anoniem schreef...

Waarschijnlijk te voordehandliggend, maar toch: het kantongerecht in Saint-Denis?

Overigens, is raclette ook een kanton-gerecht?

25/8/07 16:01  
Anonymous Anoniem schreef...

Carl, wat een vréselijke woordspeling :)

Maar inderdaad, het is Saint-Denis, al is het niet het kantongerecht. Als ik geweten had dat het zo snel geraden zou worden, had ik niet zoveel moeite gedaan alle borden met Saint-Denis erop te vermijden...

25/8/07 21:55  
Anonymous Anoniem schreef...

De woordspeling vond ik wel kunnen omdat raclette tenslotte een kaasgerecht is.

De vraag welk gebouw op de foto staat wordt nu vast door Simone, Vaee, Alex, François, Nelleke, Hermieneke of enig ander trouw bezoeker snel geraden.

26/8/07 00:00  
Anonymous Anoniem schreef...

Nou laat mij dan maar eens winnen bij de enige prijsvraag waarbij je niet een orangina op een terras kunt winnen met een hoogstaand correspondent....
Het is volgens mij het Tribunal d'instance. Wat dat juridisch ook wezen moge in het Franse rechtssysteem. St Denis wordt, voor wie het weten wil, erg mooi be"zongen" door de slam-rapper Grand Corps Malade. Met een geluidsclipje van de metro-omroep.

26/8/07 09:43  
Anonymous Anoniem schreef...

Oops dat zou de correspondent toch beter doen. Die zou er het clipje gewoon even bijzetten...

http://www.dailymotion.com/video/xc0ii_grand-corps-malade-saintdenis_music

26/8/07 09:49  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik weet dat het opschrift misleidend is, maar het gebouw is absoluut geen rechtbank (meer)!

Grand Corps Malade komt overigens zelf uit Saint-Denis, je ziet hem hier nog wel eens met z'n kruk rondlopen in het centrum.

26/8/07 11:50  
Anonymous Anoniem schreef...

tegenwoordig is het gebouw in gebruik als: "Le Musée d'Art et d'Histoire."

toch?

26/8/07 23:31  
Anonymous Anoniem schreef...

Inderdaad. Een bezoek zeker waard; ik heb alleen nog maar hun vaste tentoonstelling over de Commune van 1871 gezien, maar die was al erg interessant.

Gefeliciteerd, Alex. Jouw beurt om een foto te publiceren!

27/8/07 09:32  
Anonymous Anoniem schreef...

Oké, hier mijn fotomysterie...

mijn "link" met Frankrijk is dat ik een jaar in Parijs heb gewoond en daarbij was dit één van onze stamkroegen. Ik reken de naam van het café (ik heb de naam op de foto weggelakt) of de namen van de 2 straten waarop dit café ligt goed.

HREF="http://www.mijnalbum.nl/Album=WWC4SZCH"

27/8/07 11:38  
Anonymous Anoniem schreef...

nogmaals de link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=WWC4SZCH

27/8/07 11:42  
Anonymous Anoniem schreef...

klik hier

27/8/07 14:37  
Anonymous Anoniem schreef...

thanx "alex´ ghostwriter", het lukte mij niet (ik begon mijn link netjes met en sloot met maar klikken werkt niet.

27/8/07 14:48  
Anonymous Anoniem schreef...

Het format voor de link in je tekst is:

(a href= "http://www.mijnalbum.nl/etc"> klik hier (/a>

waarbij je de 2 stuks ( moet vervangen door het kleiner dan teken. Je snapt dat ik nu de bedoelde tekens niet kan gebruiken omdat anders de browser weer HTML leest.

27/8/07 17:42  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik dacht al, wat doet mijn browser raar...Hoe het ook zij, aan de brug te zien is het ergens langs het Canal Saint-Martin. Toen mijn fiets nog niet stuk was, kwam ik er dagelijks langs, maar ik zou zo niet kunnen zeggen waar het precies is. Iemand anders misschien?

27/8/07 19:04  
Anonymous Anoniem schreef...

Alex, leuk dat je het goede antwoord vond. Je foto vergt wel erg veel 'local knowledge', maar ik los maar weer een schot voor de boeg. Ik denk dat de grote straat links de Boulevard Saint Michel is.

Semprini, is er nog iets van jezelf dat je kwijt wilt? Wat je in Parijs doet blijkt wel uit je site. Mij boeit de vraag waar je je bijnaam aan ontleent.

27/8/07 19:21  
Anonymous Anoniem schreef...

Het is n beetje rommelig verkeer, bijna verstopt op de achtergrond bij het verkeerslicht staat een bord "fietspad" en de brommers en fietsen op de voorgrond zijn onmogelijk onhandig geparkeerd.
Dus dit moet Amsterdam zijn:-)

27/8/07 19:33  
Anonymous Anoniem schreef...

Nee, François, je weet toch dat een in Amsterdam geparkeerde en afgesloten fiets nooit meer dan één wiel heeft en geen zadel?

27/8/07 19:39  
Blogger Simone schreef...

Eh bien, dit wordt moeilijk. Als ik er wat kansberekening op los laat maak ik vast een kans met "Chez Pierre" of "Chez Alice". Lokatie: Montmartre? Je mag er blijkbaar ook naar binnen als je ouder bent dan 30 jaar of begrijp ik het verkeersbord verkeerd ;-)

27/8/07 21:08  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik dacht, toen ik deze foto uitzocht, ook dat hij misschien "te local" was, maar toen ik zag wat Semprini ook heeft gezien dacht ik dat hij ook wel te doen moest zijn! of te wel, Semprini (idd, waar komt je bijnaam vandaan?) zit warm en nee de straat links is geen boulevard....

Simone, de naam is, voor de verandering, géén eigenaam. Ik vraag me nu (eigenlijk voor het eerst) af wie z'n café in hemelsnaam zo noemt....

27/8/07 21:54  
Blogger Hermieneke schreef...

Zo, even afwezig en heel wat gemist! Parijs ken ik toch niet goed genoeg om de foto van Alex te kunnen plaatsen!

28/8/07 09:44  
Anonymous Anoniem schreef...

Mijn bijnaam komt hier vandaan. Ik had ooit een bijnaam nodig en ik vond het wel een leuk woord - sindsdien is het blijven hangen.

Ik ben wel benieuwd wat Olivier hier allemaal van gaat denken, hij is er even een week niet en er ontstaat ineens een heuse 'community' op zijn weblog...

28/8/07 10:31  
Anonymous Anoniem schreef...

Is het ondeugende vuur eruit en zitten we nu heel berouwvol te wachten tot onze razende reporter terug komt, of is de foto van Alex echt veel te moeilijk? Misschien weet Olivier zelf de oplossing. Zou ook wel mooi zijn...

Semprini, leuk te weten waar je surnom vandaan komt, maar die engelse humor zal ik wel nooit begrijpen.

28/8/07 21:48  
Blogger vaee schreef...

Ik had ook graag een koekje uit de onbeheerde trommel genomen Maar ik kan de foto nog niet ontdekken, waar die is genomen. Wordt denk ik zweten voor Olivier om de juiste oplossing te geven. Of wij moeten nog de gouden tip krijgen.

28/8/07 22:11  
Blogger Simone schreef...

We voelen ons allemaal een beetje schuldig geloof ik, maar als Olivier vernoemd is naar de""olijfboom" welke staat voor "VREDE en geluk" hoeven we niet te vrezen dat we als onkruid uit het bestand gewisd worden. Hoop ik dan maar... Ik kom er niet uit met het cafe.

28/8/07 22:33  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik lijk wel gek, die foto van die kroeg gedownload, vergroot, zitten proberen om minstens het arrondissement te kunnen lezen..allemaal hopeloos. Ik doe maar een vette gok, net voordat de Correspondent met schrik zn digitale koelkast opent en de Parijse Ghostbusters (Nettoyeurs Fantome?) belt. Het is gewoon chez Carl, op de hoek van de Rue Semprini en de boul. Richard Lenoir. Daar loop ik wel ns en dan hoop ik de oude Jules Maigret tegen te komen. Wat nooit gebeurt...

28/8/07 22:41  
Blogger Simone schreef...

Och nog even gezocht. Enfin Cafe Prune (onmogelijke naam).36 rue Beaurepaire. Maigret zat niet aan de bar.

28/8/07 23:21  
Anonymous Anoniem schreef...

Hulde aan Simone! ! ! Het café heet Chez Prune ! en ligt op de hoek van Quai (geen boulevard) Valmy en rue Beaurepaire. Semprini zat dus al goed met canal st. Martin. Ik had al gehoopt dat iemand de kenmerkende groene bruggen zou herkennen. Dan was het (volgens ‘mijn’ fotoquiz methode) alleen nog met google/maps het Canal st. Martin af zoeken naar de vreemde oversteekplaatscombinatie et voila!

Als iemand trouwens een idee heeft waarom dit café chez Prune heet dan ben ik daar wel erg nieuwsgierig naar.

Nu jij Simone! We moeten wel allemaal geweest zijn voor dat Olivier weer terug is.

Ik zie deze "community" trouwens als eerbetoon aan Olivier’s blog. Hij weet met zijn blog zijn lezers zo te boeien dat zijn lezers (omdat ze niet weten wat ze moeten wanneer hij een week verstek laat gaan) elkaar maar gaan vermaken!

28/8/07 23:50  
Anonymous Anoniem schreef...

Oh ja mijn 'link' met Parijs/Frankrijk... Mijn vriendin, die ik in 1999 leerde kennen was toen net afgestudeerd docente Frans. Ze kreeg vis via een appartement in hartje Parijs te huur aangeboden. Ik heb vervolgens mijn baan opgezegd en me met haar in een Parijs’ avontuur gestort (ik had max 2jaar middelbareschool Frans dus...) We zijn in een heel klein appartement gaan te wonen aan de rue des vinaigriers... 500meter van Chez Prune (achteraf heel romantisch :-).) We hebben er al met al een jaar gewoond en gewerkt en er een (franse)tik aan overgehouden... ik zie ons ooit nog weleens terugkeren... want we wonen we nu weer in toch wel weer saai en burgerlijk Nederland!

29/8/07 00:07  
Blogger Simone schreef...

Ik ben bereid een foto plaatsen, maar ik heb geen idee hoe. Ik heb geen foto's in een online-album en weet ook niet hoe te hyperlinken enzo.

29/8/07 00:11  
Blogger Simone schreef...

Het wordt wel nachtwerk maar toch ik hoop dat het zo lukt. Welk haventje zien we hier??http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TD6MRZMN.jpg
Succes!

29/8/07 00:41  
Anonymous Anoniem schreef...

link naar simones foto

29/8/07 07:07  
Anonymous Anoniem schreef...

Ach ja, dat leuke pittoreske Auray. Wat hebben we vaak gekeken naar de schepen, lekker bij de haven op de place Saint Sauveur...
Moooie foto ook!

29/8/07 08:21  
Anonymous Anoniem schreef...

De place Saint-Sauveur, idd.

Volgens mij komt "Chez Prune" gewoon van de grappige franse voornaam "Prune".

29/8/07 09:17  
Blogger Unknown schreef...

Stom dat ik een aantal dagen niet op het blog gekeken heb, dan had ik "chez Prune" ook geraden! Ik woon namelijk net aan de andere kant van het Canal de St Martin en ga zelf vaker naar de "Jemmapes". Ik krijg er heimwee van, aangezien ik nu voor 2 maanden in Amsterdam zit ... Ik heb ooit nog eens met "de correspondent" en twee anderen wat gedronken bij "Chez Prune" (er waren die dag regionale verkiezingen in Frankrijk en de française van het gezelschap had niet gestemd ;-) ).
Interessante foto's komen er voorbij overigens, maar bij de laatste foto heb ik weer geen idee ...

29/8/07 09:43  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik heb ook nog even de "niet geshopte" versie online gezet.

klik hier voor het origineel

Blijkt Chez Prune toch niet zo onbekend te zijn! Ik denk dat het havenplaatsje inmiddels al geraden is, dus die laat ik lopen...

29/8/07 11:08  
Blogger Simone schreef...

Proficiat Francois. Het is inderdaad Aurey. Ik heb het dus veel te gemakkelijk gemaakt. Dat was niet echt de bedoeling... Had gehoopt dat het weken zou duren...
En de Ghostwriter bedankt voor de link. Halen we de 100 berichten deze week? Francois is aan de beurt.
Het cafe had ik gevonden via Pages Jaunes. Bij alle cafe's staan de foto's er bij.

29/8/07 11:53  
Anonymous Anoniem schreef...

Lijkt me inderdaad een mooi plaatsje, Aurey. Kende ik niet.

Simone, ga je ons nog verklappen wat jouw link met Frankrijk is?

François, geweldig dat je na zoveel min of meer serieuze pogingen nu echt een winnaar bent!! Ben benieuwd naar jouw foto.

29/8/07 14:34  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

INDRUKWEKKEND. Zo'n volle koelkast heb ik nog nooit gevonden terug van vakantie. Vorige keer dat ik een paar dagen weg was, kwam er ook al zo'n levendige discussie op gang. Hulde. Leuke foto's, al kon ik die van het fraaie haventje helaas niet openen. En Porte Dauphine was uiteraard het juist antwoord op mijn foto. Ik zal de komende tijd weer dagelijks proberen te berichten om dergelijke uitspattingen te voorkomen...

29/8/07 14:36  
Anonymous Anoniem schreef...

Oops, ineens ging het lampje (dat, ter geruststelling van de Correspondent écht uit was) van de Frigo weer aan...HIJ is terug, alle kazen weer naar hun Tupperwaredoosjes!
Ik onthul nog wel ns welk boeiend verhaal er vast zat aan Auray. Ik mag n foto, althans dat mag van de verzameling anarchisten in de Frigo, ik hoop dat de Correspondent het ook goed vindt. De vragen zijn: vanuit welke gelegenheid is de foto gemaakt (straat enzo) én vanwaar staat de naam van de fotograaf op de beker? Hollandse bezitterigheid?
Ik hoop dat de link werkt:

klik hier

29/8/07 15:59  
Anonymous Anoniem schreef...

Aha...Starbucks...4, Rue Aubry Le Boucher, 3ième (in Beaubourg). Je dronk een cappucino en ze vroegen je naam aan de kassa en schreven die op de gobelet.

29/8/07 16:30  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Dat François actief meewerkte aan de Starbuckisation de Paris (zoals ik zelf ook geregeld doe) lijkt me duidelijk. Waar dit filiaal is, weet ik echter niet. Ik sluit het derde arrondissement allerminst uit.

29/8/07 16:47  
Anonymous Anoniem schreef...

plop...(alex opent z´n tupperwarebox en fluistert)...het logo is professioneel gefotosoept, maar is herken duidelijk een Starbucks logo! Maar daar zijn er inmiddels veel van in Parijs (waar zijn toch de tijden dat de Fransen dit soort winkels tegenhielden?)

Ik doe dus een gok voor de vestiging: "Starbucks Odéon"

en de reden van je naam...ehmmm, je probeerde contact te krijgen met een leuke Française?

….plop…. (dekseltje dicht)

29/8/07 17:00  
Anonymous Anoniem schreef...

Hoewel een onversneden Frankrijk/Parijs-fan, inclusief een grote liefde voor het Franse sjansjon in al zijn facetten, heb ik inderdaad ernstig meegewerkt aan de Starbuckisation, en al eerder aan de Macdonificee en de Burgerkingoration van Parijs. Het is simpelweg lekker grote stads allemaal, die merken en de metropool waar je ze vindt.
Even glunderen dat zelfs de Correspondent, die ik grote kwaliteiten toedicht, mijn beeldraadseltje niet helemaal oplost. Mercatorion heeft het geheel goed, al kost zijn/haar prozaische beschrijving van het ritueel "Ton prénom?" punten. Als je nog helemaal niet snapt waar die hyperpersoonlijke benadering vandaan komt, en dan zo'n beker krijgen met je naam erop, dat is een klein feestje. Het vond plaats op 1-2-06, toen ik in Parijs was voor mijn eerste Olympia (als bezoeker, voor de duidelijkheid) en voorprettig wandelend tegen de Starbucks aanliep.
Kwistnieens dat ie in Parijs zat!
Inmiddels wel ontdekt, op de Boul. St Michel zitten er zelfs 2 waardoor het verplichte bezoek aan mijn favoplek in Parijs, het Luxembourg, nog leuker wordt met een meeneem cappuccino.
Mercatorion dus geen 11 maar slechts 10 punten, maar overduidelijk winnaar met alle details juist en in een hele snelle tijd.
En nu weer terug naar de werkelijkheid van het vast nooooooit raden van de officiele raadplaat. Meelezen is ook leuk.

29/8/07 20:24  
Blogger Simone schreef...

Ik gluur ook nog maar even vanonder het dekseltje van mijn tpprwrbakje. Carl vraagt naar mijn link met Frankrijk. Ik woon in NL, vier toujours vakantie in Frankrijk. Heb ooit een helaas mislukte poging gedaan om mijn graad te halen in de franse taal.
Ik ben een rasechte francofiel, maar dat zijn we denk ik allemaal hier. Mijn favoriete streek is de Languedoc en de gehele Atlantische kust. Ben gek op franse muziek, literatuur etc. Eh eigenlijk op alles wat met Frankrijk te maken heeft.

Het was een leuk weekje, maar nu wachten we weer op het serieuze journalistieke werk van Olivier. Toch? Komkommertijd voorbij. Salut!

29/8/07 21:56  

Een reactie posten

<< Home