woensdag, september 17, 2008

Wat staat er op de foto? (70)

10 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Je neemt de boot of de velib langs het ourcq kanaal en dan zie je aan de rechterkant ..... oooh ik mag nog helemaal niet.
Eerst de beurt aan Francoise.
Groet Pris

17/9/08 09:55  
Anonymous Anoniem schreef...

Francois, die zonder de e achter zijn naam ook heel gelukkig is, weet meer:
De correspondent is weer eens aan het trendwatchen geslagen en ontdekte deze nieuwste mode in het wonen voor de echte rijken. In plaats van een sjiek appartement in een van de arrondissementen waar les riches wonen, is het nu mode om een tweede huis te hebben met een ambiance 'urbain Newyorkais'. Het begon met dat rare huisje op het dak van het palais de Tokyo waar hier op Parijsblog al eens over te lezen was. En nu wil ineens iedereen met veel geld, BCBG, Yup of desnoods oud geld, een loft in zo'n wáánzinnig authentiek gebouw compleet met graffiti en gesloopte ramen. Als je goed kijkt zie je links boven het appartement waar Laetitia Casta nu woont. En naar het schijnt heeft Karl Lagerfeld al een optie op een ander deel van het gebouw.
Op straat klink volautomatisch harde hiphop en R&B, werkstudenten doen alsof ze stoere gangs zijn en iedereen rapt en Yo-t alsof we middenin de Bronx zitten. Geen mesdammes et messieurs maar ho's en bitches, dudes en brothers.
Er is nog geen station voor Vélibs dus je moet de Vélib terug nemen langs het kanaal.
Yo!

17/9/08 12:35  
Anonymous Anoniem schreef...

och heden, ik zie het. Had ik zomaar in eens een vrouwtje van je gemaakt. Inplaats van er iets af, deed ik er iets bij. Sorry

17/9/08 13:06  
Anonymous Anoniem schreef...

No prob, mensen die me eenmaal gezien hebben vergissen zich nooit:-)

17/9/08 14:16  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Er wordt in de goede richting gedacht, maar een plaatsnaam mis ik nog wel,

18/9/08 09:10  
Anonymous Anoniem schreef...

Met dank aan Pris. Ik denk dat de foto genomen is in Pantin, Chemin de Halage
http://www.panoramio.com/map/#lt=48.895231&ln=2.414106&z=4&k=2

hg janA

18/9/08 12:24  
Blogger vaee schreef...

Waarschijlijk ben je eerst even bij de Mac Donalds in Pantin geweest en heb je en passant deze foto genomen.

18/9/08 12:27  
Blogger vaee schreef...

Met dank aan pris, voor de assist.
Ik wist alleen niet dat de scheids hem er voor mij in zou koppen

18/9/08 12:30  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik zie dat de link niet goed over komt. Hier is de positie in google earth: 48°53'41.49"N 2°24'59.11"O

hg janA

18/9/08 12:43  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Het wordt een tie-break tussen Pris en JanA, heeft de jury besloten. Even een mooie vraag bedenken.

18/9/08 12:49  

Een reactie posten

<< Home