maandag, september 21, 2009

Het Franse lied: 2Be3 - Partir un jour

Oh mijn God. Met afstand het slechtste liedje dat ik in deze rubriek plaats. Waarom? Omdat Frankrijk vorige week ineens in de ban raakte van deze Franse variant op de boy band, opgericht in 1996. Filip Nikolic (die met de open blouse) is namelijk overleden, waarschijnlijk aan een overdosis slaapmiddelen. Al op zijn 35ste. Hij gaat door voor een lekker ding.

Labels: , ,

1 Reactie(s):

Blogger François schreef...

Af en toe moet je risico's nemen in het leven. Dit is zo'n moment. Op gevaar af dat ik voor eeuwig wordt verbannen van dit weblog en aanverwante sites, dat ik mijn laatste beetje respect van mogelijke lezers van het reaxievakje verspeel: ik vind persoonlijk die liedjes van 2Be3 best leuk en aanstekelijk. Partir un jour en hun titelliedje To be three maken vrolijk en die dansjes zijn grappig en van zo'n sixpack word ik enorm jaloers.
Kan het nog slechter? Jawel, het kan nog erger&slechter. Un amour de vacances van Christophe Rippert, das pas erg. Iemand die het singletje van me wil lenen?
Maar goed, voor een zaal met fans liedjes in een microfoon zingen en er een beetje bij bewegen...of je nou Filip Nikolic heeft of pakweg Maxim Reality, zoveel scheelt het nou ook weer niet:-)

21/9/09 09:50  

Een reactie posten

<< Home