woensdag, september 23, 2009

Reserveer nu uw gesigneerde exemplaar van In Parijs

Inparijs.nl is online. Lees hier het begin van mijn boek en maak gebruik van het de mogelijkheid nu al een gesigneerd exemplaar voor te bestellen, direct van de auteur.

Dank gaat naar internetbureau TTY Internet Solutions

Labels: ,

6 Reactie(s):

Blogger emile schreef...

Geweldige site: chapeau! Ben erg benieuwd naar Het Boek!

23/9/09 12:51  
Blogger François schreef...

Hmm, ziet er mooi uit, strak design en navigeert lekker. Ben benieuwd of een promotiecampagne je gaat brengen op de plekken waar veel mensen kijken, luisteren, lezen. Helaas is het programma de "Tafel van vijf", waarin 5 vrouwen de wereld bebabbelen, net gestopt. Anders had je aan die tafel een finest hour kunnen beleven, omringd door 5 slimme en fraaie dames die alles willen weten over je boek. Maar er zijn vast heel veel invalshoeken voor andere programma's en bladen waarin ze In Parijs kunnen recenseren. En anders dan toch maar bij Ivo Niehe...

23/9/09 13:23  
Blogger Gertjan schreef...

Mooie site. Ik heb meteen een exemplaar besteld. Succes met de verkoop.

24/9/09 10:12  
Anonymous Anoniem schreef...

Francois: Het punt van de Tafel van Vijf was juist dat er géén mannen aan tafel zaten. En juist omdat de dames nou niet bepaald slim of fraai te noemen waren is de reden dat het programma 'gestopt' (gecancelled) is.

26/9/09 11:48  
Anonymous Anoniem schreef...

Fraaie omslag, sfeervolle foto, mooi lettertype. Kortom: een aanwinst voor de boekenkast...

We zijn zeer benieuwd naar de inhoud!

Carl

27/9/09 15:12  
Blogger Simone schreef...

Ik heb de afgelopen weken bijna al mijn zuur verdiende vakantiegeld uitgegeven in Frankrijk.
Gelukkig was ik voor vertrek al op de hoogte van de verschijningsdatum. Ik heb dus, op die laatste vakantiedag, in die ene leuke bistro slechts een voorgerecht besteld. Hierdoor ben ik nu in de gelegenheid om HET BOEK te bestellen. Ik hoop van harte dat In Parijs als een hoofdgerecht gaat smaken. Ik heb er alle vertrouwen in!

29/9/09 17:30  

Een reactie posten

<< Home