maandag, mei 08, 2006

Sarko en de mesdemoiselles die mesdames willen worden zonder te trouwen

Deze week sta ik twee keer in Elsevier. Ik leg het nieuwe immigratiebeleid van Sarkozy uit - Frankrijk wil voortaan meer immigranten die positief bijdragen aan de Franse economie - en vertel waarom sommige Franse mesdemoiselles niet langer zo genoemd wensen te worden. De links geven het begin van het verhaal: voor de integrale weergave spoede u zich richting kiosk.

Labels:

3 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

He dat stond ook al op Hurktoilet... :D Zijn weblogs tegenwoordig de inspiratie voor correspondenten??? :D

9/5/06 00:46  
Blogger Olivier van Beemen schreef...

Goede ideeën worden vaak op meerdere plaatsen tegelijk geboren. Zie de boekdrukkunst, die itt de overlevering niet (alleen) door Gutenberg werd uitgevonden, maar (ook) door Haarlemmer Laurens Janszoon Koster.

Heb het nog even gecheckt en heb mijn stukje voor Elsevier op 24/4 geschreven, acht dagen voordat het op Hurktoilet stond. Toen had het wel in 'Le Monde' gestaan...

9/5/06 09:33  
Anonymous Anoniem schreef...

Ha, misschien had ik het daar ook wel vandaan...

Google en Yahoo News zijn ook wel goede inspiratiebronnen denk ik voor allerhande journalisten en webloggers

9/5/06 23:23  

Een reactie posten

<< Home