dinsdag, december 12, 2006

Iedere dag twee maal drie gelullen


Nu ik toch zo lekker bezig ben met taalkundige kleinigheidjes, wil ik u zeker de wikkel niet onthouden van het potje afslankpillen dat ik vandaag ongevraagd (gratis, hoop ik) thuisbezorgd kreeg. Nogal onbeleefd overigens: ik loop nog steeds trouw mijn rondjes door de Jardin du Luxembourg.
Ben erg benieuwd hoe het werkt: Iedere dag tweemaal 3 gelullen tussen de maaltijden innemen, zoals de gebruiksaanwijzing voorschrijft (klik op afbeelding voor vergroting).
Hoe dan ook: het was nogal een vreemd pakketje, van 'Céline Direct'. Samen met een 'urgente reserveringsbon voor deze pillen (wees gerust lezers, ik ben niet van plan ze te gebruiken, dus blijf vooral terugkomen op mijn blog), kon ik onder meer epilatiezalf bestellen, ook van Céline Direct, een synthesizer en een vierdelig boekwerk over een jongeman van 25 jaar, Adolf Hitler. Alle aanbiedingen waren gedrukt op zeer louche zwartwit gekopieerde A4'tjes. Bizar.

Labels:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Het is in ieder geval al beter dan wat een bekende supermarktketen doet, die gebruiken gewoon Babelfish...Dan krijg je dus een 'blanquette van kalkoen aan de rijst' met een 'opercule' die je 'aan de microgolf-oven' moet zetten. Maar het mag ook au bain marie - niet vergeten het water 10 minuten te laten rillen!

13/12/06 11:35  

Een reactie posten

<< Home