woensdag, juni 20, 2007

Sarkozy dronk geen druppel

President Nicolas Sarkozy heeft voor het eerst gereageerd op de 'aantijgingen' dat hij dronken zou zijn geweest tijdens een persconferentie na een ontmoeting met Vladimir Poetin, op de G8-top in Duitsland. Zie mijn eerdere berichten 'Sarkozy dronken?', 'Elysée: geen commentaar' en 'Sarko dronken op Franse tv'.
Hij heeft geen druppel gedronken, zei hij tegen een aantal journalisten. Hij was aan de late kant en nam de traptreden vier bij vier, waardoor hij even op adem moest komen toen hij voor de pers verscheen. Net als de meeste mensen zou hij de beelden pas vorige week maandag ontdekt hebben, samen met Cécilia en twee van zijn kinderen, die in lachen zouden zijn uitgebarsten. Rest de vraag: waarom daar een week zo mysterieus over doen?

Labels:

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Met het risico dat ik op wel erg veel van je artikelen het laatste woord heb toch ook hier een reactie: Sarkozy had maar beter kunnen zwijgen. Persoonlijk verblijf ik liever met een raadsel en een glimlach dan met afgescheept te worden met een zwakke smoes.

21/6/07 23:33  
Anonymous Anoniem schreef...

zal ik dan maar een duit in het zakje doen :

eerste reactie na filmpje : de fransman heeft met de rus een drankje gedronken : traditie in Rusland.

misschien inderdaad gewoon het traplopen dat hem 'dronken' heeft gemaakt. Ik hoop dat de president ons niet voorliegt.

25/6/07 17:23  

Een reactie posten

<< Home